دلیل خروج کاپیتان تیم ملی بوکس از اردو

دلیل خروج کاپیتان تیم ملی بوکس از اردو

کاپیتان تیم ملی بوکس ایران درباره دلیل خروج خود از اردوی تیم ملی در خرم‌آباد صحبت کرد.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با سادس، درباره بازگشتش به تهران و خروج از اردوی تیم ملی نیز گفت: با سایر ملی‌پوشان در خرم‌آباد حضور داشتم و زیر نظر «رینالدو فونتس» کوبایی به عنوان مربی تیم ملی در حال تمرین بودم که از ناحیه زیر شکم دچار مصدومیت جزئی شدم و به همین دلیل به تهران برگشتم تا پس از استراحت، به تمرینات برگردم.

او درباره تمرینات ملی پوشان بوکس زیر نظر مربی کوبایی نیز اظهار کرد: مشخصا مربی خوبی است و در آن یک هفته‌ای هم که زیر نظر ایشان کار کردم، بیشتر روی حرکات و جابجایی بوکسورها کار می‌کرد و معتقد است باید سرعت بوکسورهای ایران در انجام حرکات و جابجایی بیشتر شود.  

موسوی در پاسخ به این سوال که آیا طبق آخرین اخبار همکای رینالدو با تیم ملی بزرگسالان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: اطلاع دقیقی ندارم ولی کار کردن با مربیان کوبایی قطعا می‌تواند به بوکس ایران کمک کند؛ به شرطی که این برنامه‌ریزی بلند مدت باشد. ضمن اینکه استفاده از او برای آموزش مربیان هم می‌تواند تاثیرات مثبتی در بلند مدت داشته باشد.

دارنده مدال برنز آسیا، درباره حضور خود در لیگ برتر بوکس نیز گفت: همانند قبل با تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد قرارداد دارم و پس‌فردا اولین مسابقه ما در لیگ است که باید دید با توجه به کشیدگی عضلات زیر شکمم می‌توانم در این مبارزه به تیم کمک کنم یا خیر. البته مصدومیتم خیلی جدی نیست و نیاز دارم که کمی استراحت کنم.

او درباره وضعیت مالی مسابقات لیگ و ملی‌پوشان حاضر در اردو نیز توضیح داد: مشکلات اقتصادی همیشه وجود داشته و کار را برای ملی‌پوشان بوکس که تقریبا بیشتر آن‌ها از سطح ضعیف جامعه هستند سخت می‌کند. امیدواریم با روی کار بودن آقای حسینی به عنوان یک رئیس فدراسیون ورزشی و خصوصا بوکسور، این شرایط نیز بهبود یابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *