ربیعی: بازیکنانم باید یاد بگیرند مبارزه‌گر باشند

ربیعی: بازیکنانم باید یاد بگیرند مبارزه‌گر باشند

سرمربی ذوب‌آهن گفت: «باید ظرفیت تیم را افزایش بدهیم و بازیکنانم باید یاد بگیرند مبارزه‌گر باشند.»

به گزارش سادس، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل فولاد اظهار کرد: فولاد در دو هفته اخیر کیفیت متفاوت‌تری را نسبت به گذشته از خود نشان داد. ما می‌دانیم برای فردا بازی سختی مقابل آنها داریم. امیدوارم بتوانیم ریتم خوبی را ارائه دهیم. در بازی فردا چند بازیکنمان را نداریم اما مطمئن‌ایم مثل یک تیم کارمان را انجام دهیم. امیدوارم حضور هواداران را در این بازی سخت در کنار خودمان داشته باشیم. فولاد امسال هم از نظر کیفیت تیم خوبی است. این باشگاه بزرگ است و تیم بسیار خوبی دارد. ما خیلی باید هوشمند باشیم. چند بازیکن این تیم هم شاگردان قدیم من هستند و امیدوارم در تمام مراحل زندگی‌شان موفق باشند.

محمد ربیعی درباره پیشنهاد فولاد در اوایل فصل به او گفت: من از آنها تشکر می‌کنم که به من پیشنهاد دادند اما از نظر انگیزشی فرقی برای من ندارد. من برنامه تیمم را دنبال می‌کنم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم تا تیم نظم، آرامش و ثبات پیدا کند. در ذوب‌آهن برای ثبات کیفی تلاش می‌کنم. یکی از مسائل ثبات کیفی نظم مسابقات است. فاصله طولانی کیفیت تیم را پایین می‌آورد اما به هر حال علاقه‌مندم با سازمان لیگ تعامل داشته باشیم و باید تمکین کنیم. در کل، این فاصله از نظر کیفی روی ما تاثیر گذاشته و برخی اوقات از فرم بازی دور شدیم.

ربیعی درباره ثبات کیفی تیمش گفت: اکنون زمان مناسبی برای رشد باور در تیم ما نیست و باید زمان بگذرد تا بتوانیم قضاوت درستی کنیم. در مرحله بعدی باید ظرفیت تیم را افزایش دهم. بازیکنان باید یاد بگیرند مبارزه‌گر باشند و برای پیشرفت تیمشان هر روز بجنگند. کار سختی است اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

او افزود: در بازی فردا پوریا آریا کیا و مهرداد رضایی را به دلیل محرومیت و آرش قادری و سبحان خاقانی دو بازیکن مصدوممان را نداریم و حبیب فرعباسی هم امروز به دلیل سرماخوردگی در کنار ما نبود اما مطمئنم فردا با تمرکز بازی می‌کنیم. امیدوارم هر تیمی که زحمت بیشتری بکشد از بازی فردا دست پر بیرون بیاید.

او در پایان اضافه کرد:‌ از هواداران می‌خواهیم در بازی فردا کنار تیم باشند و در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *