عنایتی: پیراهن تیم پیکان برای برخی بازیکنان گشاد شده است

عنایتی: پیراهن تیم پیکان برای برخی بازیکنان گشاد شده است

سرمربی تیم فوتبال پیکان پیراهن این تیم را به تن برخی بازیکنان گشاد دانست و گفت: «تغییرات گسترده‌ای را در نیم‌فصل خواهیم داشت و سعی می‌کنیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم.»

به گزارش سادس، دو تیم تراکتور و پیکان در هفته سیزدهم لیگ‌ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری دو بر صفر تراکتور به اتمام رسید.

سرمربی پیکان در نشست خبری پایان این مسابقه اظهار کرد: «دو نیمه‌ کاملا متفاوت داشتیم. نیمه اول همه برنامه‌هایی را که داشتیم اجرا کردیم. اخراج بازیکن حریف برنامه‌های ما را به هم ریخت. فرق بازیکن باتجربه تراکتور با بازیکنان جوان ما اینجا مشخص شد.»

رضا عنایتی ادامه داد: «اگر بازیکن خودمان اخراج می‌شد خیلی شرایط بهتری داشتیم. باید سریع ریکاوری شده و برای ادامه کار آماده شویم.»

او افزود: «نبودن VAR به تیم ما ضربه زد و این موضوع یک مقدار نگران‌کننده شده است. یک گل سالم ما مردود اعلام شد. امیدوارم شرایطی فراهم شود که همه تیم‌ها در شرایط خاصی بازی کنند و اتفاقات خوبی برای فوتبالمان بیافتد.»

عنایتی با انتقاد از بازیکنان گفت: «پیراهن تیم پیکان برای برخی بازیکنان گشاد شده است و تغییرات گسترده‌ای را در نیم‌فصل خواهیم داشت و سعی می‌کنیم این نقاط ضعف را برطرف کنیم.»

او در پایان اظهار کرد: «تمرینات منظمی داشتیم. گلزنی باید در ذات یک بازیکن باشد ما در تیم پیکان و حتی در لیگمان گلزن نداریم و باید استعدادهای گلزنی را پیدا کرده و پرورش دهیم و سعی کنیم با تمرینات بیشتر و جذب بازیکن این مورد را برطرف کنیم. مالکیت‌داشتن و نتیجه‌نگرفتن مشکلات ما را برطرف نمی‌کند. نقاط ضعفی داریم و باید با تمرین برطرفشان کنیم.»

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *