رضایت تن‌هاخ از تساوی برابر لیورپول

رضایت تن‌هاخ از تساوی برابر لیورپول

سرمربی منچستریونایتد از کسب تساوی در بازی مقابل لیورپول ابراز رضایت کرد.

به گزارش سادس، منچستریونایتد یکشنبه‌شب در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد به مصاف لیورپول رفت و با تساوی بدون گل به یک امتیاز این بازی دست پیدا کرد. یونایتد با این تساوی ۲۸ امتیازی شد و در رده هفتم لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. شیاطین سرخ که به‌تازگی با شکست مقابل‌ بایرن‌مونیخ از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفته بودند، شانس کمی برای کسب امتیاز مقابل لیورپول داشتند.

اریک تن‌هاخ که در پایان این بازی از عملکرد بازیکنانش رضایت داشت، گفت: به نظرم نحوه دفاع تیم عالی بود. وقتی بازیکنی توپ را از دست می‌داد، هم‌تیمی او برای جبران این موقعیت در دسترس بود. فکر می‌کنم همین موضوع پیروزی بزرگی برای ما بود. باید در تمامی بازی‌ها آن را اجرا کنیم. همیشه باید برای دیگری بجنگیم.

او با بیان روحیه جنگندگی بازیکنانش اضافه کرد: باید همیشه برای نشان این باشگاه بجنگید. ما در بازی گاهی بالا بازی کردیم و گاهی در عمق دفاع می‌کردیم. اگر می‌خواهیم در فصل جاری دستاوردی داشته باشیم باید ثبات بیشتری داشته باشیم.

مربی هلندی درباره اینکه از تساوی رضایت دارد، گفت: بله رضایت داریم چون لیورپول در آنفیلد وضعیت بسیار خوبی دارد و همیشه هم به حریفانش گل می‌زند ولی ما با عملکرد خوب تیم مانع گلزنی آنها شدیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *