هری کین خالق یک رکورد جدید در بوندسلیگا

هری کین خالق یک رکورد جدید در بوندسلیگا

ستاره انگلیسی بایرن‌مونیخ با درخشش در دیدار برابر اشتوتگارت توانست رکورد جدیدی را به نام خودش به ثبت برساند.

به گزارش سادس و به نقل از کیکر، بایرن با درخشش مهاجم انگلیسی‌اش توانست برابر اشتوتگارت به پیروزی دست پیدا کند. باواریایی‌ها در هفته پانزدهم بوندسلیگا با سه گل اشتوتگارت را شکست دادند. هری کین در این بازی دو گل به ثمر رساند تا به درخشش در فصل نخست حضورش در بایرن ادامه دهد.

شبکه آماری اوپتا اعلام کرد هری کین با دبل در این بازی رکورد جدیدی را در بوندسلیگا به نام خود به ثبت برساند. کین در حالی که تنها ۱۴ بازی در فصل جاری بوندسلیگا انجام داده، توانسته ۲۰ گل به ثمر برساند که این یک رکورد در تاریخ بوندسلیگاست. تاکنون هیچ بازیکنی در تاریخ بوندسلیگا نتوانست است بعد از ۱۴ بازی به رکورد ۲۰ گل برسد.

پیش از این اووه زیلر، اسطوره هامبورگ، از این نظر رکورددار بود. او بعد از ۲۱ بازی به رکورد ۲۰ گل رسید. ارلینگ هالند هم بعد از ۲۲ بازی آغازین فصل به رکورد ۲۰ گل رسید اما کین تنها بعد از ۱۴ بازی توانست به رکورد ۲۰ گل برسد که سریع‌ترین زمان ممکن در تاریخ بوندسلیگاست.

بایرن‌مونیخ با بردی که برابر اشتوتگارت به دست آورد ۳۵ امتیازی شد تا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن در رده دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *