تقسیم امتیازها در آنفیلد به سود توپچی‌ها تمام شد

تقسیم امتیازها در آنفیلد به سود توپچی‌ها تمام شد

تیم فوتبال آرسنال با برد مقابل برایتون به صورت موقت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. توقف بدون گل لیورپول برابر منچستریونایتد صدرنشینی توپچی‌های لندن را قطعی کرد.

به گزارش سادس، در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس سه دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران آغاز شد.

وستهام از ولورهمپتون میزبانی کرد و با نتیجه ۳ بر ۰ برنده شد. در این بازی محمد کودوس در دقایق ۲۲ و ۳۲ در نیمه اول گلزنی کرد و سومین گل هم توسط جارود بوون در دقیقه ۷۴ به ثمر رسید. 

در دیگر بازی برنتفورد از استون ویلا میزبانی کرد. برنتفورد در دقیقه ۴۵ روی ارسال سامان قدوس توسط لویس پاتر به گل رسید اما در نیمه دوم آلبرتو مونرو(۷۷) و اولی واتکینز(۸۵) برای تیم میهمان گلزنی کردند تا به برتری برسند. بن می در دقیقه ۷۷ از برنتفورد و بوبکر کامار در دقیقه ۵+۹۰ از استون ویلا با دریافت کارت قرمز اخراج شدند. استون ویلا ۳۸ امتیازی با این پیروزی به رده دوم صعود کرد. 

در دیگر بازی برایتون در خانه آرسنال به میدان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. در این بازی گابریل ژسوس در دقیقه ۵۳ و کای هاورتز در دقیقه ۸۷ برای میزبانی گلزنی کردند. توپچی‌های لندنی با این برد ۳۹ امتیازی شدند و به صورت موقت به صدر جدول صعود کردند.

آخرین بازی یکشنبه‌شب لیگ برتر هم در ورزشگاه آنفیلد میان تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد برگزار شد که گل و برنده‌ای نداشت. شاگردان یورگن کلوپ آلمانی که امیدوار بودند با تداوم پیروزهایشان برابر شیاطین سرخ به صدر جدول لیگ برتر راه یابند، با مقاومت جانانه یونایتدها روبه‌رو شده و در نهایت هم دست خالی از زمین بیرون رفتند. منچستریونایتد بحران‌زده که با تعداد زیادی از بازیکنان محروم و مصدوم راهی مرسی‌ساید شده بود، در دقایق پایانی بازی هم دیگو دالو را به دلیل دریافت دو کارت زرد به دلیل اعتراض شدیدش به تصمیم داور بازی از دست داد تا با ۱۰ بازیکن کارش را به پایان ببرد.

تساوی بدون گل دو تیم حکم به قطعی‌شدن صدرنشینی آرسنال در پایان هفته هفدهم لیگ برتر داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *