ژاوی از مشکل بارسا گفت

ژاوی از مشکل بارسا گفت

سرمربی آبی‌-اناری‌ها پس از تساوی ناامیدکننده تیمش برابر والنسیا درباره مشکل تیمش صحبت کرد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، بارسلونا در هفته هفدهم لالیگا نتیجه ناامیدکننده دیگری را به دست آورد تا نشان دهد که در فصل جاری آماده و سرحال نیست. آبی‌-اناری‌ها شنبه‌شب در مستایا به مصاف والنسیا رفتند که این بازی برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم ژاوی دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست بدهد.

ژاوی هرناندس در نشست خبری پایان بازی گفت: در این بازی به تساوی دست پیدا کردیم اما شایسته پیروزی بودیم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و برای پیروزی دست به هر کاری زدیم اما در نهایت مساوی شدیم.

سرمربی آبی‌-اناری‌ها درباره مشکل تیمش گفت: مشکل اصلی و بزرگ ما این است که در محوطه جریمه حریف فعالیت لازم را نداریم و نمی‌توانیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. دو امتیاز دیگر را از دست دادیم و طبیعی است که احساس رضایت نکنیم. نباید این گونه امتیاز از دست داد. ما همچون یک فینال به این بازی نگاه کردیم و تا آستانه گل دوم پیش رفتیم.

ژاوی درباره بالده گفت: او شب خوبی را پشت سر گذاشت و چند فرصت را هم خلق کرد. تیم به طور کلی خوب بود و کنترل بازی را در دست داشتیم؛ هر چند که در نهایت مساوی شدیم.

سرمربی آبی-‌اناری‌ها در پایان گفت: من آرام هستم و شور و شوق سابق را دارم. البته از این تساوی احساس ناامیدی و ناراحتی دارم.

بارسلونا با این تساوی ۳۵ امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به ژیرونا با شش امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده سوم باقی بماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *