ژاوی از مشکل بارسلونا گفت

ژاوی از مشکل بارسلونا گفت

سرمربی آبی اناری ها بعد از تساوی ناامید کننده برابر والنسیا احساس ناراحتی و ناامید کرد و از مشکل تیمش سخن به میان آورد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، بارسلونا یک نتیجه ناامید کننده دیگر را به دست آورد تا نشان دهد که با ژاوی در فصل جاری آماده و سرحال نیست.

آبی اناری ها در هفته هفدهم رقابت های لالیگا در مستایا به مصاف والنسیا رفتند که این بازی برنده نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تیم ژاوی دو امتیاز ارزشمند دیگر را از دست دهد.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی به تساوی دست پیدا کردیم اما شایسته پیروزی بودیم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و برای پیروزی دست به هر کاری زدیم اما در نهایت مساوی شدیم.

سرمربی آبی اناری ها درباره مشکل تیمش گفت: مشکل اصلی و بزرگ ما این است که در محوطه جریمه حریف فعالیت لازم را نداریم و نمی توانیم ضربات پایانی را خوب بزنیم. دو امتیاز دیگر را از دست دادیم و طبیعی است که احساس رضایت نکنیم. نباید اینگونه امتیاز از دست داد. ما همچون یک فینال به این بازی نگاه کردیم و تا آستانه گل دوم پیش رفتیم.

ژاوی درباره بالده گفت: او شب خوبی را پشت سرگذاشت و چند فرصت را هم خلق کرد. تیم به طور عام خوب بود و کنترل بازی را در دست داشتیم هر چند که در نهایت مساوی شدیم.

سرمربی آبی اناری ها در پایان گفت: من آرام هستم و  شور و شوق سابق برخوردار را دارم البته از این تساوی احساس ناامیدی و ناراحت دارم.

بارسلونا با این تساوی 35 امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به خیرونا با 6 امتیاز کمتر نسبت به این تیم در رده سوم باقی بماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *