احياي امر به معروف و نهي از منکر، مطالبه مقام معظم رهبري از نيروهاي مسلح

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا با بيان اينکه اينکه احياي امر به معروف و نهي از منکر از مطالبات مقام معظم رهبري از نيروهاي مسلح است، گفت: امر به معروف و نهي از منکر ضامن اجراي احکام شرع است که در نيروي انتظامي به راحتي مي توانيم اين دو فريضه را احياء کنيم.

به گزارش سادس به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين ” بهرامي” در جلسه کميته اجرايي امر به معروف و نهي از منکر فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران با بيان اينکه مقابله با بي قانوني و ناهنجاري هاي اجتماعي از مصاديق امر به معروف و نهي از منكر است، بيان داشت: امر به معروف و نهي از منكر پشتوانه محكمي براي گسترش ارزش ها و ريشه كني مفاسد اجتماعي است.

وي افزود:از آنجا كه نيروي انتظامي عهده دار حراست و پاسداري از ارزش هاي اسلامي و انقلابي در سطح جامعه است بنابراين بايد نخست در درون خود ،خوبي ها، پاكي ها، ارزش ها يا همان معروف را گرامي داشته و رواج داد سپس زشتي ها و در يك كلام منكر را نهي كرده و از محيط اطراف خود دور کرد.

نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي، فريضه امر به معروف و نهي از منکر را در بسياري از موارد جلوگيري از يک لغزش دانست و گفت:اين مهم،ظرافت و حساسيت خاصي مي خواهد که اين وظيفه بايد هم در سطح جامعه و هم در درون سازمان، اجرايي کرد.

حجت الاسلام “بهرامي”با بيان اين كه فريضه امر به معروف و نهي از منکر بايد در تمام زمينه ها جاري باشد، اظهار داشت: اين امر واجب، يكي از مهم ترين واجبات اجتماعي دين اسلام است و اگر اين فرهنگ در جامعه رواج پيدا كند، جرايم به طور چشمگيري كاهش مي ‌يابد.

نماينده ولي فقيه در نيروي انتظامي، تامين امنيت را در راس فريضه امر به معروف و نهي از منكر عنوان كرد و گفت: مقابله با بي قانوني و ناهنجاري هاي اجتماعي از مصاديق نهي از منكر است.

وي با اشاره به اينکه احياي امر به معروف و نهي از منکر از مطالبات مقام معظم رهبري از نيروهاي مسلح است گفت: امر به معروف و نهي از منکر ضامن اجراي احکام شرع هستند که در نيروي انتظامي به راحتي مي توانيم اين دو فريضه را احياء کنيم.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا در پايان فلسفه وجودي ماموريت‌هاي نيروي انتظامي را اجراي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر دانست و گفت: همه ماموران نيروي انتظامي آمران به معروف و ناهيان از منكر هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *