۱۱ نکته از دیدار تراکتور و پیکان

۱۱ نکته از دیدار تراکتور و پیکان

سادس/آذربایجان شرقی تراکتور در چارچوب هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال، از پیکان پذیرایی می‌کند.

هفته سیزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران، فردا (دوشنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود؛ تی‌تی‌ها از ساعت ۱۵ در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگارامام (ره) تبریز، مقابل پیکان صف‌آرایی می‌کنند و مس رفسنجان در دیدار همزمان به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

به گزارش سادس، تراکتور تا هفته دوازدهم لیگ‌برتر جزو پرنوسان‌ترین تیم‌ها بوده؛ تی‌تی‌ها در هفت مسابقه به پیروزی دست پیدا کردند و پنج بار مغلوب حریفان شده‌اند. قرمزپوشان در حال‌حاضر بدون مساوی و با ۲۱ امتیاز در رتبه‌ی چهارم جدول قرار دارند.

در سمت مقابل، پیکان شرایط چندانی مطلوبی ندارد؛ خودروسازان فقط ۱۰ امتیاز از ۳۶ امتیاز ممکن در ۱۲ هفته‌ی ابتدایی لیگ‌برتر را کسب کرده‌اند و برای فاصله‌گیری از تیم‌های فانوس به دست جدول، به ترک‌ تبریز با دستانی پُر می‌اندیشند.

۱۱ نکته از این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

۱. تراکتور با ۲۱ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد. پیروزی در هفته سیزدهم، تی‌تی‌ها را به شرط افزایش تفاضل گل، موقتاً به رتبه‌ی دوم می‌رساند. شکست قرمزپوشان در بازی با پیکان ممکن است، تراکتور را تا رده‌ی ششم پایین بیاورد.

۲. پیکان با ۱۰ امتیاز رتبه‌ای مشابه با شمار امتیازاتش دارد. فیروزه‌پوشان با پیروزی در این بازی می‌توانند یک پله صعود کنند؛ شکست در این مسابقه می‌تواند پیکان را در پایان این هفته تا رتبه‌ی پانزدهم پایین بیاورد.

۳. تراکتور تنها تیم بدون مساوی لیگ بیست‌وسوم است.

۴. تراکتور در مجموع پنج بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۹ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن را کسب کرده است.

۵. پیکان از ۱۸ امتیاز ممکن در شش بازی خارج از خانه خود در لیگ‌ بیست‌وسوم، هفت امتیاز به دست آورده است.

۶. تی‌تی‌ها تا پایان هفته دوازدهم لیگ‌برتر، در تمامی بردهای خود موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌اند.

۷. پیکان هیچ یک از شش بازی اخیر لیگ‌برتری خود را نبرده است.

۸. فیروزه‌پوشان در چهار دیدار اخیرشان در لیگ‌برتر به صورت متوالی مساوی کرده‌اند.

۹. برد یک بر صفر (۸ بار)، پرتکرارترین نتیجه‌ی تقابل دوتیم بوده است.

۱۰. لوسیانو ادینهو، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری و محمد ابراهیمی هر کدام با دو گل بهترین گلزنان تقابل تراکتور و پیکان هستند.

۱۱. مهدی شیری، سیامک نعمتی، عبدالله حسینی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، حامد پاکدل، مهرداد بایرامی و محمد امین اسدی، بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر دوتیم را در کارنامه دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *