پاسخ انریکه به عصبانیت ام باپه

پاسخ انریکه به عصبانیت ام باپه

لوئیس انریکه پاسخ کیلیان ام باپه را داد و عنوان کرد: پاری سن ژرمن رویکرد خوبی برای دیدار با دورتموند داشت.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، تساوی  یک بر یک برابر بروسیا دورتموند باعث شد تا پاری سن ژرمن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنند و در لیگ نیز در صدر قرار دارند. 

پاری سن ژرمن در گروه F پس از دورتموند دوم شد، اما سرمربی اسپانیایی از نحوه صعود از گروه سختی که میلان و نیوکاسل یونایتد نیز در آن حضور داشتند راضی است.

لوئیس انریکه در یک کنفرانس خبری گفت: من هیچ شکی ندارم که بهتر خواهیم شد. همه تیم های من با گذشت زمان پیشرفت کرده اند. چند بازیکن مصدوم داریم که اگر برگردند بهتر خواهیم شد.  ما در پنجره نقل و انتقالات فرصت جذب بازیکنان جدید نیز داریم.  من خوش‌بین هستم. اگر به آمار تیم نگاه کنید، ما تقریباً در همه جنبه های کلیدی، مالکیت توپ و موقعیت گل پیشتاز هستیم. ما مطمئنا یکی از بهترین تیم ها هستیم اما در مرحله گروهی با تیم هایی روبرو شدیم که می توانید در مرحله یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی با آنها روبرو شوید. این یک گروه معمولی در لیگ قهرمانان نبود. سخت ترین گروه در این رقابت ها بود و ما موفق شدیم صعود کنیم.

شبکه “RMC” فرانسه از عصبانیت کیلیان ام‌باپه، مهاجم پاری سن ژرمن از لوییس انریکه سخن به میان آورد و اعلام کرد: لوییس انریکه باتوجه به این که پاری سن ژرمن برای صعود به یک تساوی نیاز داشت از بازیکنان تیمش خواست که بازی را اداره کنند و به آب و آتش نزنند و این باعث عصبانیت ام‌باپه شد چرا که این بازیکن چنین تفکری را دوست ندارد و تنها خواستار پیروزی و صدرنشینی بود. ام‌باپه بعد از بازی نگاه‌های خشم آلودی به انریکه داشت و کاملا روشن بود که از این مربی راضی نیست.

او در بخش بعدی صحبت هایش افزود: من بازیکنان را درک می‌کنم و می‌دانم که هنگام بازی در معرض احساسات قرار می‌گیرند. ما باید در دیدار با دورتموند کاملاً متمرکز می‌ماندیم. در این شرایط نمی‌توانید اشتباه کنید. دیدید که در بازی دیگر میلان برنده شد و ما رویکرد خوبی برای این دیدار داشتیم.

پاری سن ژرمن در بازی پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا دورتموند رفت که این بازی برنده نداشت و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. با این تساوی بوروسیا دورتموند با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد و پاری سن ژرمن هم با ۸ امتیاز به عنوان  تیم دوم راهی دور بعد شد.

حریف پاریسی ها در دور بعد روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *