دبیر پرداخت میلیاردی به حسن یزدانی داشت/ سالن ۶ هزار نفری برای میزبانی آب و برق نداشت

دبیر پرداخت میلیاردی به حسن یزدانی داشت/ سالن ۶ هزار نفری برای میزبانی آب و برق نداشت

رییس جدید هیات کشتی ساری با اشاره به حمایت های علیرضا دبیر از قهرمانان کشتی مازندران، گفت: او در جریان انجام عمل جراحی حسن یزدانی پرداخت میلیاردی به او داشت تا از این ستاره کشتی حمایت کند.

به گزارش سادس، سید ذوالفقار شریفی درباره میزبانی ساری از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی که با حضور ۳۴۹ کشتی‌گیر برگزار شد، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از حمایت های ویژه علیرضا دبیر از کشتی قهرمان پرور مازندران قدردانی کنم و از او بابت موافقت با دادن میزبانی این مسابقات بزرگ به ساری تشکر کنم. ساری پس از سال ها میزبانی یک رویداد مهم کشتی را بر عهده گرفت و تنها طی یک هفته توانستیم مهیای میزبانی از این رقابت ها شویم. امیدوارم تلاش های شبانه روزی همکاران ما برای میزبانی شایسته از تعداد بالای کشتی گیران و میهمانان به ثمر نشسته باشد و توانسته باشیم میزبان خوبی برای کشتی ایران باشیم.

رییس هیات کشتی ساری، افزود: در حد یک هفته میزبانی را قبول کردیم و زمانی‌که دبیر تکلیف کرد گفتیم مسابقات را به بهترین شکل برگزار می‌کنیم. هر چند ممکن است ایراداتی در انجام کار به دلیل تعداد بالای میهمانان و ورزشکاران و محدودیت امکانات وجود داشته اما در مجموع مسابقات به خوبی برگزار شد.

وی درباره دلایل برگزاری این مسابقات در سالن سید رسول حسینی که گنجایش کافی را نداشت، گفت: یک سالن بسیار زیبای ۶ هزار نفری داریم که جزو برترین سالن های ایران است اما متاسفانه برخی مدیران پیشین که ورزشکار نبودند کم توجهی کردند. قرار بود آب و برق این مجموعه تامین شود تا مسابقات در آنجا برگزار شود اما آماده نشد. قطعا مسابقات بعدی در آن سالن برگزار می‌شود و دیگر این مشکلات را نخواهیم داشت. من به تازگی این سمت را قبول کرده‌ام و قطعا برنامه‌های بسیار خوبی برای رشد و توسعه کشتی ساری و مازندران خواهیم داشت.

رییس هیات کشتی ساری درباره دلایل بلیت فروشی برای این مسابقات، خاطرنشان کرد: اصلا نگاه درآمدزایی دراین‌باره وجود نداشت چرا که چندان نقشی در تامین هزینه های میلیاردی برگزاری این مسابقات نمی توانست داشته باشد. از آنجا که سالن پیر و قدیمی سید رسول حسینی گنجایش کافی برای تماشاگران بی‌شمار کشتی مازندران را نداشت پس از همفکری و تاکید مسئولان استانی قرار بر این شد که بلیت فروشی انجام شود تا شاهد هجوم جمعیت به سالن نباشیم تا نظم و انضباط و امنیت سالن به خوبی برقرار شود. البته با انتقادات و درخواست هایی که پس از بلیت فروشی در روز نخست صورت گرفت‌، برای دو روز دیگر این کار صورت نگرفت و از نوجوانان و جوانان پولی دریافت نشد. جمعیت به حدی بود که از ماموران خواستیم گنجایش سالن تکمیل شده و دیگر اجاره ورود داده نشود.

شریفی در ادامه با تشکر از حمایت های فدراسیون کشتی و شخص علیرضا دبیر از کشتی مازندران گفت: دبیر اقدامات زیرساختی بسیار خوبی در کشتی داشته و حالا کشتی به ورزش پولدارها تبدیل شده و شاهد این هستیم که با اقدامات رییس فدراسیون کشتی، ورزشکاران این رشته رقم های خوبی را از مدال آوری در این رشته و مخصوصا حضور در لیگ دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر امکانات نیز فدراسیون کشتی قابل قیاس با گذشته نیست و زمانی‌که به فدراسیون و کمپ تیم های ملی می رویم از دیدن شرایط آنجا احساس غرور می‌کنیم. دبیر علاوه بر این حمایت ها، شرایط استخدام کشتی گیران مازندران در ارگان های دولتی را مهیا کرد که کار بسیار خوبی بود. او قطعا نگاه ویژه به کشتی مازندران داشته و دارد اما برخی ها با هدف دشمنی سعی می‌کنند این ارتباط خوب را خراب کنند. به عنوان مثال دبیر به حسن یزدانی طی مدت اخیر و زمان انجام عمل جراحی پرداخت میلیاردی داشته و حمایت های بسیار خوبی را از او انجام داده که نشان دهنده حمایت ویژه او از قهرمانان کشتی مازندران است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *