دیدار اعضای تیم ملی هندبال بانوان با سفیر ایران در دانمارک

دیدار اعضای تیم ملی هندبال بانوان با سفیر ایران در دانمارک

اعضای تیم ملی هندبال بانوان بعد از پایان مسابقات جهانی و در آستانه بازگشت به ایران، با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ، با «افسانه نادی‌پور» سفیر ایران در دانمارک و جمعی از خانواده‌های ایرانیان مقیم کپنهاگ دیدار کردند.

به گزارش سادس، نادی‌پور ضمن قدردانی از تلاش تیم بانوان ایران در این مسابقات جهانی، حضور این تیم را بسیار مهم و ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد با حمایت بیشتر مسئولین ورزش کشور و همین‌طور تلاش مضاعف ورزشکاران بخش ورزش بانوان بتواند حضور پررنگ‌تری در میادین بین‌المللی داشته باشد. 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات تاکید کرد: «تیم ملی بانوان هندبال ایران، با تلاش و همت خود، نشان داد که می تواند در سطح جهانی نیز حاضر و حرفی برای گفتن داشته باشد. روند بسیار مثبت است و با تلاش نتیجه نیز قطعا در آینده بهتر خواهد شد. من از همه اعضای این تیم تشکر می‌کنم که با افتخار، نام ایران و به ویژه حضور بانوان ایرانی  را در مسابقات جهانی و به ویژه کشورهای اروپایی مطرح نمودند. من معتقدم که آینده روشنی در انتظار تیم ملی بانوان هندبال ایران است و می توان امیدوار بود که در آینده شاهد کسب نتایج بهتر باشیم».

در این دیدار «فاطمه مریخ» بازیکن جوان تیم ملی ایران که سه بار به عنوان گلزن برتر مسابقات شد، به صورت ویژه مورد قدردانی حضار قرار گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *