قهرمانان سه وزن المپیکی در ساری مشخص شدند

قهرمانان سه وزن المپیکی در ساری مشخص شدند

سادس/مازندران نفرات برتر سه وزن المپیکی ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم روز جمعه با برگزاری دیدارهای نهایی و نیز رده‌بندی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و چرخه نخست انتخابی تیم ملی در ساری مشخص شدند.

به گزارش سادس، در این مسابقات که در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری درحال برگزاری است، تعداد ۱۰۴ کشتی گیر در سه وزن ۷۴ کیلوگرم، ۸۶ کیلوگرم و ۱۲۵ کیلوگرم  روز پنجشنبه ۲۳ آذر با هم رقابت کرده بودند، که دیدارهای رده‌بندی و نهایی این سه وزن روز جمعه برگزار شد.

در دیدار نهایی وزن ۷۴ کیلوگرم، در جدال حساس دو کشتی گیر از تیم سهمیه مازندران، “حسین ابوذری” با نتیجه ۶ بر ۲ برابر ” عادل پناهیان” صاحب پیروزی و عنوان نخست این وزن شد.

قهرمانان سه وزن المپیکی در ساری مشخص شدند

همچنین در دیدار رده بندی این وزن نیز “امیرمحمدیزدانی ” کشتی گیرعنوان‌دار مازندرانی با نتیجه ۱۰ بر صفر “حسین محمدآقایی” از البرز را شکست داد و ” عرفان الهی” از تیم سهمیه مازندران نیز با نتیجه ۶ بر ۲ برابر “امیرحسین حسینی” از تهران پیروز شد و به طور مشترک به مقام سومی این وزن رسیدند.

قهرمانان سه وزن المپیکی در ساری مشخص شدند

در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم، “هادی وفایی پور” از همدان در یک دیدار تماشایی و حساس برابر “علی سوادکوهی ” کشتی گیر ملی پوش و عنوان‌دار مازندرانی قرار گرفت و با شکست ۶ بر ۴ رقیب سرشناس خود، در این وزن ضمن کسب عنوان قهرمانی، شگفتی ساز شد.

قهرمانان سه وزن المپیکی در ساری مشخص شدند

در دیدارهای رده بندی این وزن برای کسب مقام سومی مشترک، “هادی شرفبیانی” از تیم سهمیه کردستان و”عزت اله اکبری” از تیم سهمیه مازندران به ترتیب با کسب نتیجه ۴ بر ۲ برابر ” ابوالفضل رحمانی” از تیم سیستان و بلوچستان و ۳ بر یک برابر”حمید رضا زرین کمر” از تیم تهران صاحب پیروزی شدند.

قهرمانان سه وزن المپیکی در ساری مشخص شدند

اما در دیدار نهایی وزن ۱۲۵ کیلوگرم این دوره از مسابقات، “امیررضا معصومی” کشتی گیر جوان و آینده دار تیم گیلان و فرزند ” فردین معصومی” ملی پوش سابق سنگین وزن کشتی ایران با نتیجه قاطع ۶ بر صفر برابر ” سید مهدی هاشمی” از مازندران به برتری رسید و ضمن کسب عنوان قهرمانی برای دیگر رقبای خود دراین وزن خط ونشان کشید.

در دیداررده بندی این وزن نیز “سالار حبیبی ” از تهران با نتیجه ۵ بر صفر مقابل “علی اکبرپور ” از تیم اروند به پیروزی رسید و “سیدرضا چراغی” از تیم سهمیه مازندران با پیروزی  ۴ برصفر برابر ” محمد علی تبار” هم تیمی خود به مقام سومی مشترک این وزن بسنده کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *