قهرمانی وفایی‌پور و معصومی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد/ سوادکوهی ۴۰ ثانیه کم آورد

قهرمانی وفایی‌پور و معصومی در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد/ سوادکوهی ۴۰ ثانیه کم آورد

هادی وفایی‌پور و امیررضا معصومی عنوان نخست اوزان ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را از آن خود کردند.

به گزارش سادس، در پایان رقابت‌های اوزان ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی ایران، مرحله نخست انتخابی تیم ملی، حسین ابوذری، هادی وفایی‌پور و امیررضا معصومی با شکست رقبایشان به عنوان قهرمانی رسیدند.

در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری برابر عادل پناهیان با نتیجه شش بر دو صاحب برتری شد و به عنوان نخست رسید.

در فینال حساس و تماشایی وزن ۸۶ کیلوگرم، علی سوادکوهی به عنوان تنها ایرانی که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شده است، در وزن جدیدش به مصاف هادی وفایی‌پور رفت و در پایان در میان تشویق شدید تماشاگران مازندرانی در حالی که تا ۴۰ ثانیه مانده به پایان چهار بر صفر  پیش بود به‌شدت از نطر بدنی دچار افت شد و توسط حریف در خاک نشست و با خوردن دو بارانداز پی‌درپی در نهایت با نتیجه شش بر چهار شکست خورد تا قهرمانی این وزن از آن وفایی‌پور شود. وفایی‌پور برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در ماه‌های آینده رقیب سرسختی به نام حسن یزدانی را در پیش دارد.

در فینال حساس وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیررضا معصومی، دارنده مدال‌های طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان، مقابل سیدمهدی هاشمی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع شش بر صفر به برتری رسید و صاحب عنوان قهرمانی شد. معصومی این بار نیز برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک کار بسیار دشواری مقابل امیرحسین زارع خواهد داشت.

در تایم نخست معصومی با گرفتن یک‌خم هاشمی او را به سمت بیرون تشک برد و چیزی نمانده بود که هاشمی به پایین تشک پرتاب شود که این اقدام او با لبخند و تعجب محسن کاوه سرمربی تیم ملی همراه بود.

نتایج دیدارهای فینال سه وزن ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به شرح زیر است:

۷۴ کیلوگرم: عادل پناهیان ۲ – حسین ابوذری ۶
۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی پور ۶ – علی سوادکوهی ۴
۱۲۵ کیلوگرم: سیدمهدی هاشمی صفر – امیررضا معصومی ۶

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *