استقبال پرشور مازنی‌ها از انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

استقبال پرشور مازنی‌ها از انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

تماشاگران کشتی‌دوست مازندرانی همچون روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از دور نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد داشتند؛ تا جایی که بسیاری از علاقمندان به کشتی پشت درهای بسته سالن ماندند و نتوانستند از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات باشند. بسیاری از طرفداران نیز به صورت ایستاده این مسابقات را تماشا می‌کنند.

به گزارش سادس، در حالی که رقابت‌های روز سوم و پایانی کشتی آزاد قهرمانی ایران به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در سالن سیدرسول حسینی شهر ساری در حال برگزاری است، تماشاگران کشتی‌دوست مازندرانی همچون روزهای گذشته استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها داشتند؛ تا جایی که بسیاری از علاقمندان به کشتی پشت درهای بسته سالن ماندند و نتوانستند از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات باشند. بسیاری از طرفداران نیز به صورت ایستاده این مسابقات را تماشا می‌کنند.

قرار است از دقایقی دیگر رقابت‌های فینال و رده‌بندی انتخابی سه وزن المپیکی ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم آغاز شود؛ جایی که در حساس‌ترین مبارزه‌ها علی سوادکوهی و هادی وفایی‌پور در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف هم می‌روند و در فینال حساس سنگین‌وزن نیز امیررضا معصومی، دارنده مدال‌های طلای نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان، برابر سیدمهدی هاشمی به روی تشک خواهد رفت.

استقبال پرشور مازنی‌ها از انتخابی تیم ملی کشتی آزاد
استقبال پرشور مازنی‌ها از کشتی آزاد قهرمانی ایران

محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، به همراه مهدی تقوی، دارنده دو مدال طلای جهان و عضو جدید کادر فنی تیم ملی، و اباذر اسلامی در جایگاه کمیته فنی این رقابت‌ها را زیر نظر دارند.

تعدادی از مسئولان سیاسی، امنیتی و انتظامی مازندران نیز در سالن رقابت‌ها حضور یافته‌اند.

اسامی فینالیست‌های سه وزن ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم به شرح زیر است:

۷۴ کیلوگرم: عادل پناهیان (سهمیه مازندران) – حسین ابوذری (سهمیه مازندران)
۸۶ کیلوگرم: هادی وفایی‌پور (همدان) – علی سوادکوهی (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: سیدمهدی هاشمی (مازندران) – امیررضا معصومی (گیلان)

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *