یک برد و یک باخت در پایان هفته شلوغ نقش‌جهان

یک برد و یک باخت در پایان هفته شلوغ نقش‌جهان

سادس/اصفهان تیم فوتبال بانوان سپاهان پس از پیروزی شب قبل تیم مردان، نتوانست دومین برد در نقش‌جهان را رقم بزند و نتیجه را واگذار کرد.

 تیم‌های فوتبال بانوان سپاهان و شهرداری سیرجان در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور و در مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته از ساعت ۱۳ در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید و زنان سپاهان نتوانستند شادی پیروزی شب گذشته مردان برابر فولاد را تکمیل کنند.

نیلوفر اردلان بازی را با ترکیب زهره کودایی، زهرا پورحیدر، کوثر کمالی، فاطمه عادلی، مینا داوودی، الهام فرهمند، زینب عباسپور، نازنین منصوری، هستی فروزنده، میترا نظری و فاطمه پسندیده برای سپاهان و تقابل با سرمربی و مربی فصل قبل طلایی‌پوشان آغاز کرد.

دو تیم شروعی پایاپای داشتند و از همان ابتدا با احتیاط به دروازه یکدیگر نزدیک می‌شدند، در دقیقه ۱۶ شاگردان ایراندوست در سیرجان در یکی از حملات خود با شوت فاطمه اردستانی که با چاشنی برخورد به تیرک افقی همراه بود به گل رسیدند.

در ادامه دو تیم موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به گل داشتند که در نهایت موفقیتی به دست نیاوردند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود سیرجان به پایان برسد. 

نیمه دوم بازیکنان سپاهان برای جبران گل خورده سعی کردند از همان ابتدا روی دروازه حریف خود فشار بیاورند که موفق نبودند و چندین موقعیت را از دست دادند در وقت‌های اضافی علیزاده در دقیقه ۹۵ گل دوم سیرجان را در یک ضد حمله به ثمر رساند تا این بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

همچنین در ابتدای این بازی از مادر شهید کاظمی از شهدای ورزشکار اصفهان، تجلیل شد، از مریم ایراندوست و سمیه شهبازی سرمربی و مربی فصل گذشته سپاهان نیز پیش از بازی تقدیر شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *