واکنش ترابی به استفاده از VAR در داربی: ما ضرر کردیم!

واکنش ترابی به استفاده از VAR  در داربی: ما ضرر کردیم!

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: در داربی ۱۰۲ تیم پرسپولیس ضرر کرد و استفاده از VAR خوب است اما باید به تصمیمات داور هم احترام بگذاریم.

به گزارش سادس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در داربی ۱۰۲ پایتخت به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه حساس با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

مهدی ترابی پس از پایان بازی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید تمرکز خود را تا آخر بازی حفظ می کردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. صحنه پنالتی هم مشکوک بود و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ ندهد.

ترابی در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد صحنه پنالتی استقلال چیست؟ گفت: چند صحنه بود. هم صحنه پنالتی استقلال و همه صحنه دقیقه ۶۰ که حامدی فر باید اخراج می‌شد و هم در نیمه اول که روی شهاب زاهدی پنالتی گرفته نشد اما دیگر حرف زدن در مورد این صحنه ها فایده ندارد. الان دیگر پنالتی  برای استقلال گرفته شد و بازی به تساوی رسید و ما متضرر شدیم. 

او در مورد وجود VAR در داربی گفت: من کارشناس داوری نیستم اما به نظرم ما در این بازی ضرر کردیم. صحنه‌ای که روی پیمان بابایی اتفاق افتاد اصلا نیاز نبود به VAR برود اما متاسفانه این اتفاق ها رخ داد. در آخر هم یک پنالتی گرفتند.

ترابی افزود: البته حضور دائمی VAR خیلی خوب است و اشتباهات کمتر می شود اما به نظرم باید به تصمیمات داور هم احترام بگذاریم.

بازیکن پرسپولیس در مورد امیدواری خود به قهرمانی این تیم تصریح کرد: اوضاع خوب است و ما بازی عقب افتاده داریم و اگر ببریم به رده دوم می آییم. قطعا در نیم فصل دوم بهتر می‌شویم. قطعا تلاش می‌کنیم که دوباره بتوانیم جام ببریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *