الخلیفی: صدرنشینی را می‌خواستیم اما…

الخلیفی: صدرنشینی را می‌خواستیم اما...

رئیس باشگاه پاری سن ژرمن گفت که از تیمش انتظار صعود به عنوان تیم نخست را داشت با این حال از صعود به دور بعد راضی و خوشحال است.

به گزارش سادس و به نقل از کانال پلاس، پاری سن ژرمن در بازی پایانی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بوروسیا دورتموند رفت که این بازی برنده نداشت و در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این تساوی بوروسیا دورتموند با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم نخست صعود کرد و پاری سن ژرمن هم با ۸ امتیاز به عنوان  تیم دوم راهی دور بعد شد.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن بعد از تساوی برابر دورتموند گفت: هدف نخست ما صدرنشینی بود. می‌خواستیم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم اما همین که توانستیم صعود کنیم خوب است.

او ادامه داد: در گروه بسیار سختی قرار داشتیم. بازی کردن برای میلان، نیوکاسل و دورتموند آسان نبود. در بازی پایانی برابر دورتموند مستحق پیروزی بودیم. فرصت‌های زیادی را خلق کردیم اما تنها یک گل به ثمر رساندیم.از صعود خوشحال هستیم چرا که در گروه بسیار سختی قرار داشتیم.

الخلیفی در پایان درباره لوئیس انریکه گفت: ما از بازی نخستی که انریکه روی نیمکت تیم نشست به او اعتماد داشته‌ایم. او عملکرد بسیار خوبی در تیم داشته و سبک بازی ما را تغییر داده است. می‌خواهیم با همین فرمان پیش رویم. به انریکه اعتماد داریم. او بسیار با شوق و تلاش در پاری سن ژرمن کار می‌کند و انگیزه بالایی دارد. با هم برای رسیدن به رویای خود تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *