مشحون واقعا مدیر بود/ بردهای ۱۰۰تایی خواست هواداران است

مشحون واقعا مدیر بود/ بردهای ۱۰۰تایی خواست هواداران است

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: واقعیت این است که بردهای ۱۰۰ امتیازی، خواست هواداران ما است.

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با سادس، درباره پیروزی قاطع شهرداری گرگان مقابل النفت عراق با امتیاز مثبت ۱۰۰، توضیح داد: این بردها خواست تماشاگران است و سعی میکنیم کار خوب انجام دهیم. واقعیت این است که من خیلی به برد با امتیاز بالای ۱۰۰ فکر نمی‌کنم و همه تلاش ما کسب نتیجه است.

او ادامه داد: الان ما باید به آن سه دقیقه از بازی که خوب دفاع نکردیم فکر کنیم چون اگر در بازی‌های آینده برطرف نشود، ما را دچار مشکل می‌کند. النفت تیم خوبی است و حتی ساجس لبنان را هم خیلی اذیت کرد ولی امروز هر ۱۲ بازیکن ما با شخصیت و تعهد کار کردند تا اینگونه پیروز شویم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا سطح سوپر لیگ غرب آسیا نسبت به فصل قبل افت کرده است؟ توضیح داد: ساجس یکی از قوی‌ترین تیم‌های این فصل است و به قهرمانی آسیا فکر می‌کند. مطمئنا سطح تیم‌هایی مثل ساجس بالا است و وظیفه ما این است که بهترین خود را در زمین ارائه کنیم.

او درباره اتمام دور رفت سوپر لیگ غرب آسیا و مهمان بودن شهرداری گرگان در دو بازی دور برگشت نیز اظهار کرد: ما سال‌ها است با این ادبیات مهمان و میزبان آشنا هستیم. یقینا بازی که در آن مهمان هستید سخت‌تر است، اما چیزی نیست که ما را غافلگیر کند. ضمن اینکه ما باید با تعهد بیشتر بازی‌ها را خوب انجام دهیم.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا مصدومیت بازیکنان شهرداری گرگان به طور کامل برطرف شده است، تصریح کرد: خوشبختانه الان شرایط کل تیم خوب است.

او درباره درگذشت محمود مشحون نیز گفت: از دست دادن فردی مثل محمود مشحون برای ما بسیار ناراحت کننده است و من فقط می‌توانم بگویم که او یک رئیس فدراسیون واقعی بود و همه مدیران فعلی نیز باید از او درس بگیرند. کارهایی که او می‌کرد را انجام دهند و با روش او پیش بروند. یعنی به معنای واقعی مدیر باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *