نخستین مرحله انتخابی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در ساری آغاز شد

نخستین مرحله انتخابی کشتی آزاد بزرگسالان کشور در ساری آغاز شد

سادس/مازندران مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور و نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی روز چهارشنبه به میزبانی هیات کشتی مازندران در ساری آغاز شد.

در روز نخست این مسابقات که در سالن ورزشی شهید سید رسول حسینی در ساری مرکز مازندران برگزار می‌شود، ۱۰۱ کشتی‌گیر در سه وزن از ۳۴۴ کشتی‌گیر حاضر در این رقابت‌ها به روی تشک خواهند رفت.

پیش از ظهرچهارشنبه ۲۲ اذرماه کشتی گیران وزن های ۵۷ کیلوگرم، ۶۵ کیلوگرم و ۹۷ کیلوگرم وزن کشی کردند که طی آن ۳۲ نفر در وزن ۵۷ کیلوگرم،۳۳ نفر در وزن ۶۵ کیلوگرم و ۳۶ نفر در وزن ۹۷ کیلوگرم بر روی دو تشک پیش‌بینی شده این مسابقات کشتی خواهند گرفت.

مسابقات رده‌بندی و فینال این سه وزن فردا برگزار می‌شود.

دراین مسابقات مطابق لیست اعلام شده، تعداد ۳۴۴ کشتی‌گیر در قالب ۳۲ تیم از سراسر کشورتا روز جمعه با هم رقابت خواهند کرد.

اما روز پنجشنبه ۲۳ آذر و در روز دوم مسابقات نیز کشتی‌های سه وزن ۷۴ کیلوگرم، ۸۶ کیلوگرم و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار می‌شود که دیدارهای رده‌بندی و فینال این سه وزن نیز روز جمعه برگزار خواهد شد.

کشتی‌گیرهای چهار وزن ۶۱ کیلوگرم، ۷۰ کیلوگرم، ۷۹ کیلوگرم و ۹۲ کیلوگرم نیز به طور کامل از مرحله مقدماتی تا فینال در روز جمعه۲۴ رقابت خواهند کرد.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی ایران، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی نیز طی این سه روز در سالن حضور خواهند یافت و عملکرد کشتی گیران را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را زیر نظر خواهند گرفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *