بنی‌تمیم: پایگاه خاص فدراسیون گلف در مسجدسلیمان برپا می‌شود

بنی‌تمیم: پایگاه خاص فدراسیون گلف در مسجدسلیمان برپا می‌شود

سادس/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برپایی پایگاه خاص فدراسیون گلف در مسجدسلیمان خبر داد.

حمید بنی تمیم در مجمع انتخاب رییس هیات گلف خوزستان که امروز، ۲۲ آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: به آقای مرادحاجتی که به عنوان رییس هیات انتخاب شد تبریک می گویم و امیدوارم منشا خیر در این رشته باشد. اداره کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در کنار هیات گلف است و به اجرای برنامه های مدنظر حتما کمک خواهیم کرد.

به گزارش سادس، وی با بیان این که طی صحبت با رییس فدراسیون قرار است پایگاه خاص فدراسیون گلف در مسجدسلیمان برپا شود، گفت: هر هزینه ای هم باشد پرداخت خواهیم کرد تا ظرفیت موجود در گلف مسجدسلیمان را هم حفظ کنیم و هم گسترش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به زمین گلف ملی حفاری نیز عنوان کرد: در حال احداث ایستگاه اهداف پروازی در این زمین هستیم و برای گلف هم، چنین آمادگی وجود دارد تا خانم های علاقه مند به این رشته راحت بتوانند به فعالیت بپردازند. طرح و برنامه لازم در این زمینه از سوی هیات به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ارائه شود و ما هم طی تفاهم نامه ای با باشگاه ملی حفاری اقدامات لازم در این زمینه را انجام خواهیم داد.

وی با بیان این که نسبت به آقای مرادحاجتی شناخت دارم، ادامه داد: از او می خواهم از تمام ظرفیت ها استفاده کند و مطمئنا کمیته های هیات را فعال تر خواهد کرد. تقسیم کار و استفاده از تمام ظرفیت ها می تواند اثربخش باشد.

بنی تمیم با اشاره به اعزام تیم بانوان گلف خوزستان به رقابت های کشوری، گفت: در این زمینه اگر نیاز مالی باشد دریغ نمی کنیم. از رییس هیات می خواهم به بخش بانوان توجه داشته باشد و باتوجه به عقب ماندگی که در ورزش خوزستان در بخش بانوان وجود دارد، به صورت خاص آمادگی کمک داریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *