تجلیل از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی/ معرفی نایب رییس بانوان نابینایان و کم‌بینایان

تجلیل از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی/ معرفی نایب رییس بانوان نابینایان و کم‌بینایان

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری مراسم تجلیل برای مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین با همکاری شهرداری تهران خبر داد.

حسین اوجاقی در گفت‌وگو با سادس، در خصوص اعتراض برخی از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین نسبت به عدم تجلیل از سوی سازمان ورزش شهرداری تهران، اظهار کرد: وظیفه سازمان ورزش شهرداری تهران تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی نیست و تنها نگاه حمایتی از آن ها داریم. اگر از مدال آوران بازی‌های آسیایی نیز تجلیل کردیم فقط به خاطر تفاهمنامه‌ای بود که بین این سازمان و کمیته ملی المپیک منعقد شده بود. البته بعد از تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی، شهردار به دلیل نگاه ویژه‌ای که به مدال‌آوران بازی های پاراآسیایی دارد، قبول کرد که از آن ها نیز تجلیل به عمل آید. بنابراین به دنبال تامین اعتبار هستیم تا از مدال آوران پاراآسیایی نیز در حد شان آن‌ها و به نحو شایسته تجلیل کنیم.

وی درباره زمان و مکان برگزاری مراسم گفت: مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین دی ماه و به احتمال زیاد در برج میلاد برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین درباره میزان جوایز در نظر گرفته شده تصریح کرد: چون از نظر شهردار تهران هیچ تفاوتی بین مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی وجود ندارد و نگاه او حمایتی است، میزان جوایز پیش بینی شده یکسان خواهد بود و تفاوتی در این زمینه وجود ندارد.

* انتصاب سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون نابینایان وکم بینایان

 «بهاره آبستان» به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان و عضو هیات رییسه فدراسیون نابینایان وکم بینایان منصوب شد.

این حکم توسط محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان وکم بینایان صادر شد.

 آبستان عضو انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی ایران  و از نویسندگان مطبوعات و کارشناسان ورزش و رسانه است که به مدت ۱۶ سال مدیریت روابط عمومی  فدراسیون نابینایان وکم بینایان را عهده دار بوده و مسئولیت نایب رییسی بانوان انجمن اسپوکس کشور را هم بر عهده داشته است.

تجلیل از مدال آوران بازی‌های پاراآسیایی/ معرفی نایب رییس بانوان نابینایان و کم‌بینایان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *