حدادی: مشحون حق پدری به گردن من داشت/ ناطق‌نوری: او انسانی اخلاق‌مدار بود

حدادی: مشحون حق پدری به گردن من داشت/ ناطق‌نوری: او انسانی اخلاق‌مدار بود

چهره‌های شاخص در مراسم تشییع پیکر مرحوم محمود مشحون حضور پیدا کردند.

به گزارش سادس، مراسم تشییع پیکر مرحوم محمود مشحون، رئیس سابق و موفق فدراسیون بسکتبال ایران که روز ۱۹ آذر ۱۴۰۲ در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت، صبح امروز (چهارشنبه – ۲۲ آذر ۱۴۰۲) با حضور خانواده ورزش در سال بسکتبال آزادی تهران برگزار شد.

حدادی: مشحون حق پدری به گردن من داشت

حامد حدادی، اسطوره بسکتبال ایران نیز در این مراسم گفت: ضمن عرض تسلیت به جامعه بسکتبال و ورزش کشور و خانواده محترم مشحون. برای من سخت است الان این صحبت‌ها را مطرح کنم. ما امروز یک اسطوره و پدر مهربان و دلسوز را از دست دادیم. امیدوارم همیشه نامشان جاودان و در ذهن‌ها بماند.

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران تاکید کرد: او به گردن شخص من خیلی حق پدری داشت و به یاد دارم سال ۱۳۸۳ بازی‌های تیم امید در همین سالن آزادی بود که همیشه می‌گفت شما قهرمان می‌شوید و از آن سال قهرمانی‌ها شروع شد و با مدیریت ایشان سالیان سال بر بام آسیا بودیم. روحشان شاد و یادشان ابدی باشد.

ناطق‌نوری: مشحون انسانی بزرگ و اخلاق‌مدار بود

حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق نوری نیز در بخش پایانی این مراسم، اظهار کرد: ابتدا این ضایعه اسفبار و اسفناک، از دست دادن یک انسان با اخلاق، با گذشت و خدمتگزار به کشور و جمع کننده جوانانی علاقمند به این آب و خاک که گوشه‌هایی از نوع مدیریت او و وابستگی این عزیزان به او را دیدیم و شنیدیم را، تسلیت می‌گویم.

او افزود: این ضایعه بزرگ و از دست دادن برادر بزرگ و عزیز بنده،‌ مرحوم محمود مشحون را به خانواده محترمشان و برادر گرامیشان آقای رضا مشحون، دوستان و شاگردانش در ورزش بسکتبال کشور و همکارانش تسلیت عرض می‌کنم. گفتنی‌ها درباره این مرد خدوم را گفتند. ابعاد مختلف گفتار، رفتار و کردار او را شناختیم. بنده به عنوان یک طلبه و همشهری آن مرحوم، باید بجویم که این خانواده از افتخارات ییلاق‌نور ما هستند. 

حجت‌الاسلام ناطق‌نوری اظهار کرد: به قدری عشق و علاقه‌ به روستا، همشهری‌ها و افتادگان آن منطقه داشتند و دارند که فرصت‌ها برایشان خیلی زیاد پیش می‌آمد که در بخش‌های دیگر کار کرده و سرمایه گذاری کنند اما همانجا فعال بودند. حتی برادر مرحوم و بزرگ‌ترشان هم که از خارج می‌آمد، آن سه ماهی که در کشور بود را کاملا در روستا می‌ماند و سپس برمی‌گشت. عشق به محل، وطن و روستا باعث شد تا او را در همان روستا دفن کنند.

او در پایان گفت: از شنیدن خبر فوت این مربی با اخلاق بسیار متاثر شدم و قرارم با مسئولان را لغو کردم تا در مراسم تشییع مشحون حاضر شوم و دینم را ادا کنم. انتهای تونل البرز، پل زنگوله می‌بینید که خانواده مشحون مسجد، درمانگاه و امکانات ساخته‌اند. عشق به این منطقه و وطن برای من ارزشمند بوده و به این برادران به شدت علاقه‌مند هستم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *