اخراج سرمربی پس از نتایج ضعیف/ یاران عبادی‌پور از بحران خارج می‌شوند؟

اخراج سرمربی پس از نتایج ضعیف/ یاران عبادی‌پور از بحران خارج می‌شوند؟

سرمربی تیم والیبال اورال اوفا روسیه اخراج شد.

به گزارش سادس و به نقل از BO Sport روسیه، آندری ورونکوف سرمربی تیم والیبال اورال اوفا روسیه از تیمش اخراج شد. این سرمربی 56 ساله پیش از شروع این فصل هدایت اورال اوفا را بر عهده گرفت. تحت هدایت این سرمربی، اورال اوفا به پلی آف جام روسیه نرسید و در مسابقات قهرمانی روسیه هفت بازی از 9 بازی را باخت! اکنون این تیم که میلاد عبادی‌پور را در اختیار دارد، در رده سیزدهم جدول رده بندی سوپرلیگ قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

طلسم یاران عبادی‌پور در روسیه/ اورال اوفا بار دیگر باخت!

این رسانه روسی ادامه داد: ورونکوف پس از یک سال محرومیت دوباره به مربیگری خود ادامه داد. او پیش از این، چهار فصل در والیبال زنان با لوکوموتیو  کار کرد که دو بار منجر به قهرمانی شد. جانشین ورونکوف در اورال اوفا ایگور شالپوف دستیار این مربی خواهد بود. پس از شکست خانگی مقابل نووکویبیشفسک با نتیجه 3 بر 1، مدیران باشگاه اورال اوفا تصمیم گرفتند راه خود را از سرمربی این تیم جدا کنند. شالپوف 51 ساله قبلا به عنوان سرمربی در اوفا کار می‌کرد. در فصل 2020/21 تیم او در جایگاه هفتم قرار گرفت. 

به گزارش سادس، میلاد عبادی پور در سال جاری برای اورال اوفا روسیه بازی می‌کند. در ۹ بازی برگزار شده، یاران عبادی‌پور تنها به دو پیروزی رسیده‌ و در هفت بازی شکست خورده‌اند. اورال اوفا در لیگ روسیه با شش امتیاز در رده ۱۳ این لیگ قرار دارد. در لیگ روسیه ۱۶ تیم حضور دارند که چهار تیم ضعیف این مسابقات به دسته‌ پایین‌تر سقوط خواهند کرد. باتوجه به نتایج کسب شده توسط اورال اوفا، این تیم در منطقه سقوط قرار گرفته است. حال باید دید که با تغییر سرمربی این تیم آیا اورال اوفا از بحران خارج خواهد شد یا خیر؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *