آمار فاجعه‌بار چلسی در ۲۰۲۳: ۳۹ امتیاز در ۳۹ بازی

آمار فاجعه‌بار چلسی در ۲۰۲۳: ۳۹ امتیاز در ۳۹ بازی

چلسی سال ۲۰۲۳ عملکرد بسیار بدی در لیگ برتر داشته و در ۳۹ بازی برگزارشده‌اش در این سال تنها ۳۹ امتیاز کسب کرده است.

به گزارش سادس و به نقل از تاک‌اسپورت، چلسی عصر یکشنبه در ورزشگاه گودیسون‌پارک مهمان اورتون بود که با یک ناکامی دیگر برای شاگردان پوچتینو همراه شد. چلسی در این دیدار در حالی که نیمه اول را با تساوی بدون گل سپری کرد، در نیمه دوم غافلگیر شد و با دو گل عبدالله دوکوره و لوییس دوبین برابر میزبانش شکست خورد.

چلسی سال ۲۰۲۳، ۳۹ بازی در لیگ برتر انجام داده و تنها ۳۹ امتیاز کسب کرده است.

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، درباره شکست مقابل اورتون گفت: در فوتبال مهم گل‌زدن است و ما در مقابل دروازه حریف تیم خوبی نبودیم. من بسیار بسیار ناامیدم. ما به امتیازی که لایقش بودیم نرسیدیم. فکر می‌کنم بهتر از حریف بودیم اما به چیزی که می‌خواستیم نرسیدیم. مشکلی وجود دارد که باید آن را تحلیل کنیم. ما باید صحبت و سعی کنیم شرایطمان را در بازار نقل و انتقالات بعدی بهبود دهیم.

گزارش تازه تلگراف حاکی از آن است که مائوریتسیو پوچتینو به دنبال مهاجمی تراز اول است و ویکتور اوسیمن در صدر فهرست بازیکنان مورد علاقه او جای دارد. در جریان قهرمانی فصل گذشته ناپولی این مهاجم نیجریه‌ای ۲۶ گل در لیگ به ثمر رساند تا اولین بازیکن آفریقایی باشد که کفش طلای سری آ را می‌برد.

اکنون چلسی در حالی به دنبال خرید این بازیکن است که در پنجره‌های قبلی نقل و انتقالات هزینه زیادی کرد و بازیکنان زیادی خرید که همگی بی‌ثمر بودند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *