سرمربی خیرونا: از لحظه لذت می‌برم/ نمی‌دانم لالیگا را می‌بریم یا نه

سرمربی خیرونا: از لحظه لذت می‌برم/ نمی‌دانم لالیگا را می‌بریم یا نه

سرمربی خیرونا می‌گوید آنها توان شکست دادن هر تیمی را دارند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، میشل، سرمربی خیرونا پس از شکست دادن بارسلونا به تمجید از تیمش پرداخت و عنوان کرد که شاگردانش توان شکست دادن هر تیمی را دارند. آرتم داوبیک، میگل گوتیرز، والری و کریستین استوانی همگی هدف قرار گرفتند تا خیرونا روز یکشنبه اولین پیروزی تاریخ خود را مقابل بارسا در ورزشگاه المپیک ثبت کند.

میشل  پس از پیروزی در داربی کاتالونیا گفت: اولین چیزی که باید بگوییم این است که اکنون با ۴۱ امتیاز از سقوط در امان هستیم. ما تاریخ‌سازی کردیم. بازی با بارسلونا را باید همیشه به یاد بیاوریم. خیلی خوب بازی کردیم و شایسته کسب برد بودیم. نمی‌دانم آیا می‌توانیم لیگ را ببریم یا نه اما هدف  ما این نیست. ما فشاری را که روی ژاوی هرناندز قرار دارد روی خود نداریم و این کارمان را راحت می‌کند. من از لحظه لذت می‌برم. نمی‌دانم در موقعیتی هستیم که بتوانیم لالیگا را ببریم یا نه اما در موقعیتی هستیم که می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

خیرونا در دیدار بعدی باید در خانه به دیدار آلاوس برود و در ادامه در زمین رئال بتیس بازی خواهد کرد که این هفته توانست رئال مادرید را متوقف کند. حالا بعد از ۱۶ بازی، خیرونا دو امتیاز با رئال مادرید فاصله دارد و ۷ امتیاز از بارسا بالاتر است که به طور مشترک با اتلتیکو مادرید در رده سوم قرار دارد.

میشل در بخش بعدی صحبت هایش گفت: خیرونا را با تیمی مقایسه نمی‌کنم اما فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کنیم. من پیام‌هایی از مردم در بازی دریافت می‌کنم که می‌گویند چقدر دوست دارند بازی ما را تماشا کنند. ما با روح و اشتیاق بازی می‌کنیم؛ چیزی که هواداران می‌خواهند.

خیرونا بهترین خط حمله را در لالیگا دار و صعود آنها به صدر جدول، تنها در چهارمین فصل حضور در لالیگا، با قهرمانی غیرمنتظره لسترسیتی در لیگ برتر در سال ۲۰۱۶ مشابهت دارد.

میشل در پاسخ به این سوال که آیا تکرار موفقیت لستر امکان‌پذیر است یا خیر؟ افزود: این سوال را در یک سوم پایانی فصل از من بپرسید. بعد از ۲۶ بازی معلوم می‌شود که می‌توانیم قهرمان شویم یا نه ولی الان نمی‌شود به این سوال پاسخ داد. 

نکته مثبت برای خیرونا این است که این تیم برخلاف رئال‌مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید در رقابت‌های اروپایی حضور ندارد و همین باعث می‌شود که استراحت بیشتری برای دیدارهای خود در لالیگا داشته باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *