فعالیت موسسه‌های خیریه موجب تعامل دولتمردان و ملت می‌شود

سادس/خوزستان قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ارائه خدمات توسط مراکز و موسسه‌های خیریه موجب تعامل بین دولتمردان و ملت می‌شود.

جعفر صباغیان در همایش تجلیل از موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی خوزستان که امروز (۱۹ آذر ماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در زمان‌های مختلف، هر وقت کشور با مشکلاتی مواجه شد قشر محروم، پای کار و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند. بنابراین هرچه خدمات صادقانه‌تر و گسترده‌تری به این قشر داده شود، این تعامل بیشتر خواهد شد.

او ادامه داد: یکی از نکات بسیار مهم در امر خدمت‌رسانی، موضوع توانمندسازی، ایجاد درآمد باثبات و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف است.

وی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در راستای تسهیل ازدواج جوانان، گفت: باید به نیازهای مادی و معنوی افراد توجه شود. سال گذشته، پشت نوبتی جهیزیه در بیشتر استان‌ها به صفر رسید. در حوزه مسکن و در حوزه‌های مختلف معیشتی نیز خدمات زیادی ارائه شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: نکته بسیار مهم، رفع نیازهای فرهنگی و معنوی جامعه هدف است. بنابراین باید در کنار سایر خدمات، توجه ویژه‌ای به این موضوع شود.

صباغیان اظهار کرد: فعالیت و ارائه خدمات توسط مراکز و موسسات خیریه موجب ایجاد تعامل بین دولتمردان و ملت می‌شود.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اساسی استانداران، تامین امنیت است که این مراکز و موسسات، همیار امنیت‌آفرین در نظام جمهوری اسلامی هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد به‌عنوان یک نهاد حاکمیتی، ارتباط بسیار موثری با مجلس برقرار کرده و دولت کمک‌های دلسوزانه‌ای به این نهاد داشته است. امیدوارم بتوانیم با هم‌افزایی خدمات بیشتری ارائه دهیم.

او اضافه کرد: کمیته امداد هم در سرجمع سیاست‌ها و راهبردهای خود، استفاده از ظرفیت مردمی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *