واژگونی اتوبوس مسافربری در غرب تهران/ ۱۵ تن مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از واژگونی یکدستگاه اتوبوس مسافربری در اتوبان ساوه خبرداد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با سادس، درباره جزئیات این حادثه گفت: وقوع یک مورد حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در ساعت ۲۰:۲۱ شنبه شب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان یک ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران ساوه، نرسیده به عوارضی اول اعزام کرد. 

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که این اتوبوس مسافربری در حال حرکت در مسیر بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و با گاردریل‌های کنار مسیر برخورد کرده است. شدت این برخورد به حدی بوده که گاردریل‌ها وارد قسمت زیرین اتوبوس شده و در نهایت این اتوبوس مسافربری واژگون شده است. این حادثه منجر به بسته شدن نیمی از مسیر آزادراه شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این اتوبوس حامل ۲۰ مسافر بود، اظهارکرد: تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان به محل مسافران از داخل اتوبوس خارج شده بودند. این حادثه خوشخبتانه مورد فوتی نداشت، اما ۱۵ نفر از مسافران شامل ۱۴ مرد و یک زن در جریان این حادثه مصدوم شدند که آسیب‌دیدگی پنج نفر شدیدتر بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل اورژانس مستقر در محل هر ۱۵ مصدوم حادثه را به مراکز درمانی منتقل کردند، گفت: عوامل آتش‌نشانی نیز اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و همزمان با دو دستگاه جرثقیل اقدام به جابجایی اتوبوس کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در حوالی ساعت ۲۳ شنبه شب به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

واژگونی اتوبوس مسافربری در غرب تهران/ ۱۵ تن مصدوم شدند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *