ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شد

ساری میزبان مسابقات بدمینتون انتخابی تیم ملی نوجوانان کشور شد

سادس/مازندران رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری از برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی کشور دختران، انتخابی تیم ملی در روزهای ۲۱ تا ۲۴ آذر به میزبانی مرکز مازندران خبر داد.

عباد دلیری عصرشنبه، ۱۸ آذرماه در گفت‎وگو با خبرنگار سادس گفت، مسابقات بدمینتون دختران نوجوانان، قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی در رده سنی کمتر از۱۳ و ۱۵ سال با حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران با محوریت یادبود”شهیده طاهره هاشمی” تنها شهید دختر حماسه مردمی سال ۶۰ مردم آمل برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با اشاره به اینکه مازندران با ۱۴ سهمیه در این مسابقات دارای نماینده است، تصریح کرد: دو بدمینتون باز ساروی به نام‌های ”  آیسا رحیمی و مهیسا عرب” در کنار دیگر ورزشکاران مازندرانی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

دلیری ادامه داد: مسابقات در دو نوبت صبح و عصر در ساری انجام خواهد شد و مراسم اختتامیه مسابقات نیز روز جمعه، ۲۴ آذرماه در مجتمع فرهنگی ورزشی پیامبر اعظم (ص) دانشگاه علوم پزشکی ساری با حضور مسئولان و اهدای جوایز به نفرات و تیم‌ها برتر برگزار می‌شود.

وی یادآورشد، نفرات برتر این مسابقات به اردوی آماده سازی تیم ملی بدمینتون نوجوانان دختر ایران برای مسابقات آسیایی و جهانی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *