بیرانوند: اتحاد رمز پیروزی ماست/ داربی را ببر و قهرمان شو

بیرانوند: اتحاد رمز پیروزی ماست/ داربی را ببر و قهرمان شو

دروازه بان تیم پرسپولیس بعد از برتری تیمش برابر هوادار گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که در ورزشگاه حضور داشتند. هواداران امروز نشان دادند که به بازیکنان روحیه می‌دهند تا اسم پرسپولیس زنده نگه داشته شود.

به گزارش سادس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل هوادار در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بعد از باخت مقابل الدحیل، این بازی برای ما سخت بود. زمانی که بازی را مقابل هوادارانمان از دست دادیم بازی بعد برای ما آسان نبود. از نظر روحی و روانی کار سختی داشتیم  و برای ما سه امتیاز خانگی قبل از داربی مهم بود. شاید در برخی از زمان‌های بازی تمرکز خود را از دست دادیم اما این موضوعات طبیعی است و تمرکز تیم ما پیروزی در این دیدار بود. از همه هواداران تشکر می‌کنم که در ورزشگاه حضور داشتند. هواداران امروز نشان دادند که به بازیکنان روحیه می‌دهند تا اسم پرسپولیس زنده نگه داشته شود.

او در واکنش به اینکه گفته می‌شود هوادران بعد از باخت مقابل الدحیل با رفتارشان به تیم بی مهری کردند، گفت: الان نباید بگوییم هواداران پرسپولیس بلکه چند سال پیش هواداران تیم دیگر همین کارها را انجام داده بودند. این موضوع طبیعی است و باید همواره حق را به هوادار داد. قبل از بازی از الدحیل این تیم را آنالیز کرده بودیم و پیش خود گفتیم که باید اواخر بازی گل‌های زیادی به این تیم بزنیم. با هر نتیجه‌ای اگر پیروز می‌شدیم صعود می‌کردیم و چون هواداران این موضوع را می‌دانستند این موضوع طبیعی بود. در ایران چند سال است که این اتفاق می‌افتد. به هواداران حق می‌دهم و قطعا این رفتارها را دیگر از هواداران نخواهید دید. امیدوارم هواداران پرسپولیس همینطور به ما انرژی دهند و آنها می‌دانند که در این ۷ سال ۶ قهرمانی آوردیم. به نظرم رفتار پرسپولیس‌ها طبیعی بود.

بیرانوند در خصوص کارت زردی که در این بازی به دلیل تاخیر در شروع بازی گرفت، گفت: کارت زرد باید داده می‌شد. برخی وقت‌ها باید بازی را کنترل کرد.

او در خصوص حضور درویش در تمرین تیم گفت: به نظرم اتحاد و همدلی تیم ما بسیار خوب است. بعد از تمرین جلسه خوبی با آقای درویش و یحی گل محمدی داشتیم. این اتحاد باید ادامه دار باشد و این اتحاد باعث نتیجه گرفتن می‌شود. هر زمانی که پرسپولیس اتحاد داشته موفق شده نتیجه بگیرد و خیلی از تیم‌ها از این تیم ترسیده‌اند. پرسپولیس تیمی است که خیلی‌ها از آن انتظار دارند. امیدوارم حمایت‌ها ادامه دار باشد و قول می‌دهم که جزو مدعی‌ها باشیم.

او درباره اینکه این تیم در نیمه دوم خوب نبود و نمیکت تیم خالی است هم گفت: ما با دست خالی تجربه فینال آسیا را داشته‌ایم. از امسال بازیکنان کمتری داشتیم. زمانی که آن موقع به فینال آسیا رفتیم باز هم می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. بعد از فینال آسیا که قهرمان نشدیم توانستیم با برانکو سه جام کسب کنیم. این قضیه را نباید بزرگ کرد و باید زندگی را ادامه داد. هواداران پرسپولیس امسال می‌توانند خاطره خوبی برای تیم رقم بزنند و داربی شرایط خاص خود را دارد. خیلی‌ها می‌گویند داربی را ببرید اما قهرمان نشوید اما من این حرف را قبول ندارم. داربی را ببر و قهرمان شو.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *