مربی کوبایی بوکس به ایران می‌آید؟

مربی کوبایی بوکس به ایران می‌آید؟

رئیس فدراسیون بوکس ایران گفت: ما با «رینالدو» قرارداد همکاری بسته‌ایم اما گزینه اصلی برای سرمربیگری تیم ملی «فونتانا» است.

روح‌الله حسینی در گفت‌وگو با سادس، درباره زمان عقد قرارداد رسمی با «رینالدو فونتس» کوبایی، به عنوان سرمربی جدید تیم ملی توضیح داد: فدراسیون بوکس قراردادی جهت همکاری با این مربی کوبایی امضا کرده است، اما پیگیر هستیم تا «فونتانا» را به عنوان گزینه اصلی و سرمربی تیم ملی جذب کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس درباره سرمربی آینده تیم ملی بزرگسالان گفت: ما فقط «فونتانا» را به عنوان گزینه نهایی در نظر داریم و پیگیر حضور او در ایران هستیم که امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد فعلی «رینالدو فونتس» کوبایی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان امضا شده است یا خیر؟ تصریح کرد: ما با او قراردادی جهت همکاری امضا کرده‌ایم و هدف ما جذب «فونتانا» است. البته ماندن این مربی کوبایی هم در ایران قطعی است و او را کنار خود خواهیم داشت.

به گزارش سادس، در حال حاضر اردوی بوکسورهای ایران برای انتخاب نفرات نهایی تیم ملی، زیر نظر «رینالدو فونتس» کوبایی که از روز سه‌شنبه هفته گذشته(۱۴ آذر ۱۴۰۲) به میزبانی خرم‌آباد برگزار می‌شود در حال پیگیری است. 

پیش از این هدایت تیم ملی بوکس را حسینقلی نهرودی، به عنوان سرمربی بر عهده داشت که نتوانست به همراه بوکسورهای ایران نتایج خوبی را در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ و بازی‌های آسیایی هانگژو کسب کند و از سمت خود کناره‌گیری کرد.


بیش‌تر بخوانید:
                         توافق نهایی فدراسیون بوکس با مربی کوبایی/ «فونتس» جانشین نهرودی شد

                          نخستین اردوی بوکسورهای ایران زیر نظر مربی کوبایی


سیدروح‌الله حسینی، رئیس فدراسیون بوکس ایران، جمعه تهران را به مقصد دوبی ترک کرده تا در اجلاس فدراسیون جهانی بوکس (IBA) شرکت کند. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *