حسینی: بازیکنانم مردانه جنگیدند/ به جای VAR چند تا موبایل بگذارند!

حسینی: بازیکنانم مردانه جنگیدند/ به جای VAR چند تا موبایل بگذارند!

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با توجه به کمبود نیرویی که داشتیم، بازیکنانم واقعا مردانه جنگیدند و سه امتیاز بسیار مهمی برای ما بود.

به گزارش سادس، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری بعد از بازی با نفت آبادان که با نتیجه ۲ بر یک به سود تیمش به پایان رسید اظهار کرد: بازی دشواری بود و اینکه یک هفته بازی کنیم و دو هفته بازی نکنیم به تیم‌ها خیلی ضربه زده است.

وی افزود: امروز در غیاب ۶ بازیکنمان مقابل تیم بسیار خوب صنعت نفت آبادان روز خیلی سختی داشتیم اما خوشبختانه در همان ابتدا به گل رسیدیم. علی رغم تمام توصیه‌هایی که به بازیکنانم داشتم که نفت ایستگاهی‌زن‌های خوبی دارد متاسفانه غفلت کردیم و حریف توانست بازی را به تساوی بکشاند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ادامه داد: نفت آبادان تا وقتی که ۱۱ نفره بود بیشتر توپ را در اختیار داشت و ما هم دفاع خوب و منطقی انجام می‌دادیم. بعد از اینکه حریف ۱۰ نفره شد توپ دست ما افتاد. به گل دوم هم رسیدیم اما متاسفانه نتوانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. اینکه مقابل تیم خوب نفت به برتری رسیدیم خوب است و جا دارد از همه بازیکنانم تشکر کنم. با توجه به کمبود نیرویی که داشتیم واقعا مردانه جنگیدند و سه امتیاز بسیار مهمی برای ما بود از این بابت خوشحالم.

وی گفت: امروز حدود ۸ بازیکن زیر ۲۳ و زیر ۲۱ سال داشتیم که دو سه بازیکن برای ما بازی کردند. فکر می‌کنم در پنج شش سال گذشته این گروه جوان‌ترین گروه آلومینیوم اراک از تاسیس آن تاکنون در فوتبال است.

وی در پاسخ به این سوال آیا هنگام ضربه پنالتی به سود شما این پنالتی با دستور رئیس کمیته داوران به داور وتو شد؟ گفت: آقای رئیس کمیته کمیته داوران دستور دادند؟ او حتماً دیده است که پنالتی نبوده و تیم صنعت نفت هم ۱۰ نفره است و خواستند در حق حریف اجحاف نشود که جای تقدیر و تشکر دارد. من اعتراض نکردم و حتی نشسته بودم اما حق طبیعی تیمم است که اعتراض کند. ناعدالتی‌ای که هفته گذشته برای ما رقم خورد هیچ‌کسی وتو نکرد اما خوشحالم که امروز این اتفاق افتاد چون اگر قرار بود به اشتباه یا به ناحق صاحب ضربه پنالتی شویم اصلاً به ما نمی‌چسبید.

  • ببینید:

ویدیو/ «وار» و جنجال در آبادان!

حسینی بیان کرد: خواهشم این است که راهکاری پیدا کنند تا حق، ناحق نشود. دو اخطاری که داور به مدافع حریف داد و منجر به اخراج او شد فکر می‌کنم همه می‌دانند درست بود. اما پنالتی که قرار بود به سود ما گرفته شود ناعدالتی بود ولی در نهایت باید راهکاری پیدا کنند تا تیم‌ها ضربه نخورند. به نظر من اگر به جای VAR، چهار پنج موبایل بگذارند، می‌توانند کار را یک جوری پیش ببرند.

 وی خاطرنشان کرد: این نوع شیوه برگزاری لیگ بدترین شیوه‌ای است که در ایران انجام می‌شود. طی ۵ ماه گذشته ۱۲ بازی کرده‌ایم که فکر می‌کنم بی سابقه بوده اما اینکه بخواهیم قضیه را سیاه و سفید ببینیم کار خوبی نیست چون مردم فوتبال را دوست دارند و استعدادهای خوبی در این فوتبال داریم. گل‌هایی که امروز رد و بدل شد را ببینید، بسیار زیبا هستند. ضربه ایستگاهی که صنعت نفت به ما زد کیفیت بین المللی داشت. نمی‌دانم امسال چه خبر است؛ دو تیم به آسیا رفته اند و نباید کل فوتبال را فلج کنیم. تمام تیم‌هایی که در آسیا حضور داشتند در کشورهایشان بازی‌هایشان برگزار می‌شود. حتی از النصر و الهلال قبل از آخرین بازی‌شان در لیگ قهرمانان آسیا، یک بازی بکش‌بکش با هم داشتند و بعد در آسیا هم بازی کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *