ساکت رسما استعفا داد، نیکفر به سپاهان برگشت

ساکت رسما استعفا داد، نیکفر به سپاهان برگشت

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای استعفا خود را از این سمت اعلام کرد و نیکفر به عنوان جانشین وی انتخاب شد.

به گزارش سادس، روز گذشته محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه با ارسال نامه‌ای به هیأت مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا داد.

به این ترتیب مأموریت‌ ساکت در سپاهان به اتمام رسید و نیکفر، سرپرست پیشین این باشگاه به این سمت بازگشت.

متن نامه استعفا محمدرضا ساکت به این شرح است:

هیأت مدیره محترم باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

با سلام و احترام و سپاس از حمایت ها و همراهی‌های همه جانبه در طول دوران مسئولیت؛ از آنجا که در مقطع فعلی با صعود از مرحله اول لیگ قهرمانان آسیا افق روشن موفقیت و ثبات تیمی علیرغم مشکلاتِ فراهم شده، پدید آمده و همچنین به همت همگان از جمله حمایت‌های شرکت فولاد مبارکه و مدیر عامل محترم و تلاش شبانه روزی هیات مدیره و اعضای باشگاه و غیرت و جنگندگی بازیکنان و کادر فنی و همراهی و پشتیبانی هواداران باغیرت، استمرار قدرتمندی تیم فوتبال و فعالیت‌های دیگر تیم ها در مراحل ارزشمند مدعی بودن در لیگ و حذفی محقق شده، با توجه به تاکید رسمی یکی از دستگاه‌های محترم نظارتی مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان، بدینوسیله استعفای رسمی خویش را از مسئولیت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان تقدیم می‌نمایم.

با آرزوی موفقیت و سربلندی سپاهان کبیر

و من الله التوفیق

محمدرضا ساکت

۱۴۰۲/۹/۱۵

نیکفر سرپرست سپاهان شد

پس از اعلام رسمی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیأت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا منوچهرنیکفر را بر صندلی اداره باشگاه سپاهان نشاند.

این هیأت مدیره اعلام کرده است: با توجه به منع قانونی به‌کارگماری بازنشستگان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ساکت با استعفای ایشان موافقت و منوچهر نیکفر به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب شد.

به گزارش سادس، منوچهر نیکفر دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع بوده و از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه و در سال های ۹۸ و ۹۹ به عنوان سرپرست باشگاه سپاهان در این باشگاه حضور موفقی داشته است. در دوره قبلی حضور وی در باشگاه، دستاوردهایی نظیر قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در فصل ۹۴-۹۳ ، دو نایب قهرمانی تیم فوتبال در فصل های ۹۸-۹۷ و ۱۴۰۰-۹۹ و نیز تکمیل و افتتاح فاز دوم ورزشگاه نقش جهان به دست آمده است.

از سوی دیگر طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه توسعه زیر ساختها و اماکن ورزشی منصوب شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *