ربیعی: جذب بازیکن خارجی و داخلی در برنامه است/فاصله زیادی با سقف داریم

ربیعی: جذب بازیکن خارجی و داخلی در برنامه است/فاصله زیادی با سقف داریم

سادس/اصفهان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در نیم‌فصل برای جذب بازیکن داخلی و خارجی برنامه داریم. هزینه‌های تیم ما با سقف بودجه فاصله زیادی دارد و امیدوارم این جذب‌ها امکان‌پذیر شود.

محمد ربیعی در حاشیه آیین تجلیل از مدال‌آوران اصفهانی مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: هدف‌گذاری ما بازی به بازی است و پروژه ذوب‌آهن را با همان آرمان‌های مدنظرمان تا حد امکان جلو برده‌ایم. اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم در ادامه شرایط به چه صورت پیش می‌رود.

وی افزود: محمدرضا حسینی در ابتدای فصل مصدومیتی داشت که الان برطرف شده و در حال سپری کردن دوران نقاهت است. حسینی فعلا در تمرینات حضور دارد. باید ببینیم شرایط به چه صورتی پیش می‌رود تا بتوانیم در نیم‌فصل دوم از او استفاده کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به نقل‌ و انتقالات زمستانه گاندوها، توضیح داد: ما دو بازیکن خوبمان را از دست دادیم و تقویت تیم در نیم‌فصل اجتناب‌ناپذیر است. تیم در حالت عادی نیز نیاز به تقویت داشت و حالا که دو بازیکن نیز از دست داده‌ایم و این نیاز بیشتر شده است. امیدوارم که مسئولین بتوانند شرایط ویژه‌ای را برای ذوب‌آهن در نظر بگیرند.

ربیعی همچنین درباره جذب بازیکن خارجی، تصریح کرد: در نیم‌فصل برای جذب بازیکن داخلی و خارجی برنامه داریم. در قسمت عقب زمین به بازیکن نیاز داریم. هزینه‌های تیم ما با سقف بودجه فاصله زیادی دارد و امیدوارم که هیات مدیره و مدیرعامل بتوانند هزینه نقل و انتقالات را تأمین کنند.

او در پایان از ارسال درخواست برپایی اردو به باشگاه خبر داد و گفت: درخواست اردو را به صورت رسمی به باشگاه اعلام کرده‌ایم و باید ببینیم باشگاه شرایط برگزاری را دارد یا خیر، محل اردو با صلاح‌دید باشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *