پرسش و درخواست عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک از وزیر ورزش: فرق ما با والیبال چیست؟

پرسش و درخواست عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک از وزیر ورزش: فرق ما با والیبال چیست؟

یکی از اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک از وزیر ورزش خواست تا نایب‌رییس قانونی فدراسیون را به عنوان سرپرست منصوب کند.

به گزارش سادس، از روز سه‌شنبه و با حضور زهرا اینچه‌درگاهی، رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک، در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک شائبه‌هایی مبنی بر بازگشت او به عنوان سرپرست این فدراسیون و ابطال انتخابات اسفند به وجود آمده است که اکنون سید مقداد قلندرپور، رییس هیات خوزستان و عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک، به انتقاد از شرایط موجود پرداخته و می‌گوید فرق بین فدراسیون والیبال و ژیمناستیک چیست؟ او از وزیر درخواست دارد تا نایب‌رییس قانونی فدراسیون را به عنوان سرپرست منصوب کند.

سید مقداد قلندرپور، سرپرست سابق دبیری فدراسیون و عضو مجمع فدراسیون ژیمناستیک، در این‌ باره به سادس گفت: طبق اساسنامه با توجه به عدم حضور دوساله اینچه‌درگاهی با اتمام دوره‌اش و بر اساس بندهای ۲۷ و تبصره ذیل ماده ۲۸ اگر همچنان از نظر مراجع بین‌المللی انتخابات ۲۴ اسفند مورد تایید نیست، حمید احمدی، نایب‌رییس اول فدراسیون وقت، باید عهده‌دار امور اجرایی و برگزاری فرآیند انتخابات باشد.

ژیمناستیک چه تفاوتی با فدراسیون والیبال دارد؟

قلندرپور در ادامه گفت: چه تفاوتی بین والیبال و ژیمناستیک وجود دارد؟ با توجه به حضور داورزنی و خانم درگاهی در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک انتظار می‌رود مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه متوازنی به این دو رشته داشته باشند. ضمن اینکه مراجع قضایی رای قطعی نسبت به ابطال انتخابات ۲۴ اسفند اعلام نکرده‌اند و از طرفی سرپرستان فدراسیون‌ها مطابق نظر وزارت امکان حضور در انتخابات‌ را ندارند. انتظار می‌رود در برگزاری مجمع عدالت رعایت شود.

او گفت: ضمن اینکه حمید احمدی، نایب‌رییس وقت فدراسیون، بازنشسته هم نیست و به امور مسلط است و سابقه حضور در فدراسیون‌ را دارد و فدراسیون جهانی هم با حضور ایشان مشکلی ندارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *