ضرورت تجزیه و تحلیل ماموریت‌های پلیس

جانشین فرمانده فراجا بر ضرورت تجزیه و تحلیل ماموریت‌های انجام شده از سوی پلیس تاکید کرد.

به گزارش سادس، سردار قاسم رضایی با حضور در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارکرد: شهدای ما همواره باعث افتخار و سربلندی هستند و با خون خود در تمام صحنه‌های انقلاب پوزه استکبار را به خاک مالیده‌اند، ما به یاد آنها هستیم و یادشان را همیشه گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی صورت گرفته است، اظهارکرد: امروز ما آمده‌ایم که به شما خدا قوت بگوییم؛ الحمدلله پلیس استان در کنار مرزبانی در چارچوب فرهنگ سازمانی با روحیه انقلابی و جهادی و در سایه وحدت و همدلی اقدامات خوبی را انجام داده که شایسته تقدیر است.

رضایی با بیان اینکه همدلی و وحدت بسیار خوبی در بین کارکنان انتظامی استان وجود دارد، تصریح کرد: همکاران همواره باید توجه داشته باشند که تمرکز در اجرای ماموریت‌ها و همچنین تجزیه و تحلیل اقدامات انتظامی به ویژه در حوزه سرقت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است و انتظار می رود از همکاران عزیزم در خراسان شمالی با همین وحدت و همدلی که وجود دارد، ماموریت‌های خود را با دقت و ظرافت بیشتری انجام دهند.

جانشین فرمانده فراجا افزود: انقلابی عمل کردن، داشتن بصیرت، تعصب به سازمان، اهمیت به نظم و وحدت رویه و در نهایت داشتن روحیه بالا و انس با خانواده همواره مورد توجه و مورد تاکید است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *