برگزاری شش پودمان ۶۰ ساعته برای معلمان مدارس غیردولتی/ امکان حضور طلاب طرح امین در کلاس‌های درس

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از برگزاری شش پودمان ۶۰ ساعته طی سه دوره‌ برای معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار با ارائه گواهی و در سه بخش عمومی، معارفی و اعتقادی، تخصصی و مهارتی خبر داد.

به گزارش سادس، حجت‌الاسلام حمید نیکزاد در نشست هم اندیشی قطب چهار کشوری ستاد همکاری‌ها به میزبانی تبریز با بیان اینکه طرح امین یکی از اتفاقات مبارک در راستای اقدامات پرورشی است، گفت: مناطق و استان‌ها، مبلغان طرح امین را براساس نیاز آن منطقه و نیاز مدرسه بکارگیری کنند و از موازی‌کاری در این زمینه نیز خودداری شود.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش از برگزاری شش پودمان ۶۰ ساعته طی سه دوره‌ برای معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار با ارائه گواهی و در سه بخش عمومی، معارفی و اعتقادی، تخصصی و مهارتی خبر داد.

وی متذکر شد: طرح پیوند “منزل، مدرسه و مسجد” از جمله برنامه‌های مهم وزارت بوده که با جدیت پیگیری می‌شود و لازم است استان‌ها برای رونق آن بیش از پیش همت کنند.

نیکزاد در ادامه به امکان حضور طلاب طرح امین در کلاس درس بر اساس ساز و کارهای پیش‌بینی شده در طرح نماد، اشاره کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ بررسی برنامه‌های سالانه کمیته‌های استانی، بررسی پیش‌نویس راهنمای عمل برنامه‌های استان‌ها و ارائه گزارش از مصوبات نشست‌های کمیته استان‌ها و ارائه نظرها و پیشنهادها و ارائه رهنمود توسط دبیر ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، پایان بخش این جلسه بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *