واکنش گودرزی به حضورش در هانگژو!

واکنش گودرزی به حضورش در هانگژو!

مهدی گودرزی عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: من هم در آسیا و هم در اتحادیه جهانی به عنوان داور جهانی هستم خیلی از فضای رشته فاصله نگرفته‌ام. در سه ماه قبل با وجودی که صندلی سه‌گانه را تحویل داده بودم من را به عنوان عضو هیات اجرایی آسیا انتخاب کردند. شاید اعضا شرایطشان تغییر کند اما اساسنامه به افراد به عنوان یک فرد حقیقی نگاه می‌کنند.

به گزارش سادس، مهدی گودرزی عضو هیات اجرایی و رییس قبلی سه‌گانه در خصوص انتقاد از حضورش در هیات اجرایی بدون داشتن فدراسیون و رفتن به هانگژو اظهار کرد: اساسنامه مشخص کرده است که افراد از طریق فدراسیون‌ها به عضویت هیات اجرایی عضویت پیدا می‌کنند و برای انتخابات برای ۷ پست برای رقابت می‌آیند و بعد از انتخاب شدن جزو نفرات حقیقی می‌شوند. این بحثی است که در دوره قبل اتفاق افتاد و در این دوره همینطور اتفاق افتاد حال اینکه انتخابات فدراسیون سه گانه یا والیبال برگزار نشده است. باید همه کمک کنند تا زودتر انتخابات برگزار شود.

وی گفت: البته من که هم در آسیا و هم در اتحادیه جهانی به عنوان داور جهانی هستم خیلی از فضای رشته فاصله نگرفته‌ام. در سه ماه قبل با وجودی که صندلی سه‌گانه را تحویل داده بودم من را به عنوان عضو هیات اجرایی آسیا انتخاب کردند. شاید اعضا شرایطشان تغییر کند اما اساسنامه به افراد به عنوان یک فرد حقیقی نگاه می‌کنند. اینکه بخواهد نگاه به سمت فضا مخالفت برود طبیعی است.

وی در خصوص حضورش در هانگژو با وجود اینکه که از سه‌گانه نماینده‌ای در بازی‌ها نبود گفت: با بیانات مقام معظم رهبری نگاه‌ها بر حضور قوی است. چرا باید در مورد حضور که مهدی گودرزی بعد از ۴۰ سالگی، رئیس، نایب رییس، داور بین‌المللی و … بوده و هیات رییسه آسیا به عنوان نماینده ایران انتخابش کرده که برای سرمایه گذاری ایران حضور داشته باشد را سوال پرسید؟ ما صحبت‌مان کمک بوده و در هماهنگی و تبادل کمک کردم. تصمیم بر این شد که بنا بر دعوت آسیا که در این بخش کار خود را انجام دادم و از طرفی هم کمک حال هیات اجرایی باشم بنابراین دعوت را پذیرفتم.  

گودرزی گفت: مدیر هم نیاز به پرورش دارد. مدیری که به اینجا رسیده قدم آخر را بردارد که راحت‌تر است. من هنوز به ۴۰ سال نرسیده‌ام به این ویژگی‌ها رسیده‌ام.    

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *