بلینگام از راز درخشش خود در رئال مادرید گفت

بلینگام از راز درخشش خود در رئال مادرید گفت

ستاره انگلیسی رئال مادرید که عنوان جوان طلایی فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد از راز درخشش خود در کهکشانی‌ها سخن به میان آورد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، جود بلینگام همچنان‌که پیش‌بینی می‌شد عنوان جوان طلایی فوتبال اروپا را در سال ۲۰۲۳ به  خود اختصاص داد.

ستاره انگلیسی رئال مادرید با جمال موسیالا از بایرن مونیخ، لامین یامال از بارسلونا و ژاوی سیمونز از لایپزیگ رقابت داشت و در نهایت با کسب ۴۸۵ امتیاز بالاتر از همه به این عنوان مهم دست پیدا کرد.

او بعد از کسب جایزه در ایتالیا گفت: افتخار می‌کنم که چنین جایزه‌ای را به دست آورده‌ام و این باعث می‌شود تا تلاش بیش‌تری از خود نشان دهم. می‌خواهم روز به روز بهتر شوم و به رئال مادرید کمک کنم. همه تمرکزم روی این موضوع است و امیدوارم که بتوانم روزهای بهتری را در رئال تجربه کنم.

او درباره راز درخشش خود در رئال مادرید گفت: راز درخشش در رئال به خاطر تحمل مسئولیت است. من از دوران کودکی و زمانی‌که در آکادمی فوتبال بودم به چنین چیزی عادت کرده‌ام و همین موضوع باعث شد تا خیلی سریع خود را با شرایط موجود در رئال وفق دهم.

بلینگام در ادامه صحبت‌های خود به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و گفت: او مکان مناسب را برای درخشیدن من در رئال پیدا کرده است و این باعث شده تا من روزهای خوبی را تجربه کنم.

بلینگام در رئال مادرید بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده است. او باوجود آن‌که یک هافبک است اما بهترین گلزن رئالی‌ها در فصل جاری بوده است و نکته جالب اینکه آمار گلزنی او در رئالی‌ها حتی بهتر از کریستیانو رونالدو بوده است. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *