ادامه حضور اورژانس در میادین تهران به دلیل آلودگی هوا

رئیس مرکز اورژانس استان تهران اعلام کرد که با توجه به تداوم آلودگی هوای پایتخت ناوگان اورژانس تهران همچنان در میادین اصلی شهر استقرار داشته و پایگاه‌های اورژانس نیز در آماده‌باش قرار دارند.

محمد اسماعیل توکلی در گفت‌وگو با سادس، با اشاره به تداوم وضعیت آلودگی هوای تهران گفت‌: امروز سومین روز استقرار نیروهای اورژانس به دلیل آلودگی هوا در هفته جاری است و به عبارتی می‌توان گفت که از ابتدای هفته جاری تاکنون اورژانس تهران در آماده‌باش کامل قرار دارد. 

وی با بیان اینکه با توجه به میزان آلودگی هوای شهر تهران ناوگان اورژانس استان تهران همچنان در میادین اصلی شهر تهران مستقر خواهد بود، گفت: آمبولانس‌های اورژانس در میادین آزادی، انقلاب اسلامی، تجریش، فردوسی و شهرری مستقر هستند و علاوه بر آن پایگاه‌های اورژانس نیز در آماده‌باش کامل قرار دارند.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با بیان اینکه اورژانس تا زمانی که وضعیت آلودگی هوا با همین وضعیت ادامه داشته باشد، در میادین مستقر بوده و در حالت آماده‌باش است، گفت: لازم است شهروندان نیز از تردد غیرضروری جدا خودداری کرده و تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای انجام ترددهای ضروری خود استفاده کنند. همچنین لازم است که شهروندان در صورت احساس تنگی نفس، دو بینی، سردرد، سرگیجه و تهوع به عوامل اورژانس مراجعه کنند تا به وضعیت آنها رسیدگی و اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *