جمع‌آوری ادکلن‌های فرانسوی بدون مجوز از بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵۰۰ بسته ادکلن قاچاق در محدوده بازار تهران خبرداد.

به گزارش سادس، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف خودوری حامل ادکلن‌های قاچاق در محدوده بازار تهران شدند. رسیدگی به این پرونده درپی دریافت گزارشی از منابع خبری در مورد قاچاق ادکلن‌های خارجی دستورکار قرار گرفت و در جریان آن ماموران با انجام تحقیقات خود متوجه شدند که  تعداد قابل توجهی ادکلن خارجی قاچاق توسط خودوریی باری به مقصد  بازار تهران، خیابان ۱۵ خرداد درحال انتقال است.

افشاری افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با کسب مجوزهای لازم، خودروی مذکور را رویت و متوقف کردند. همچنین در جریان بازرسی از این خودرو مشاهده شد که مقادیر انبوهی ادکلن قاچاق در این خودرو جاساز شده است.

وی با بیان اینکه اقلام کشف شده، فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود، گفت: ماموران این کالاها را به همراه راننده خودروی مذکور به مقر انتظامی منتقل کردند. در مقر انتظامی و با شمارش ادکلن‌های قاچاق  در مجموع تعداد ۱۸۱۷ عدد ادکلن با برند ARTEMIOS و AURORA محصول کشور فرانسه کشف و ضبط شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در همین راستا نیز پرونده‌ای قضایی تشکیل شده و به همراه متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *