اعتراف سیمئونه بعد از شکست برابر بارسلونا

اعتراف سیمئونه بعد از شکست برابر بارسلونا

سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از شکست برابر بارسلونا اعتراف کرد که آبی اناری‌ها با ژائو فلیکس خط حمله قوی‌تری داشتند. او به شادی گل ستاره پرتغالی آبی اناری‌ها هم واکنش نشان داد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید در هفته پانزدهم رقابت‌های لالیگا با یک گل به سود آبی اناری‌ها به پایان رسید تا دیگو سیمئونه بار دیگر برابر آبی اناری‌ها ناکام شود.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست بارسلونا بازی بهتری را به نمایش گذاشت البته ما در این نیمه هم فرصت خوب گلزنی داشتیم اما در نیمه دوم ما عملکرد بهتری از خود نشان دادیم و می‌توانستیم به گل برسیم. بارسلونا در خط حمله مهره‌های بهتری در اختیار داشت و در نهایت به پیروزی رسید. متاسفانه در زمانی که بهتر از بارسلونا بودیم قدرت لازم برای گلزنی را نداشتیم. 

او ادامه داد: کوریا و آزپلکوئتا بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ما می‌توانستیم نتیجه‌ای دیگر را رقم بزنیم و به گل برسیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و در نهایت دست خالی ورزشگاه را ترک کردیم.

سیمئونه درباره شادی گل ژائو فلیکس برابر تیم سابقش گفت: من درباره بازیکن حریف صحبت نمی‌کنم. می‌خواهم درباره تیم خود صحبت کنم. در نیمه دوم نقاط مثبت زیادی داشتیم و دوست دارم که به این نیمه فکر کنم البته اشتباهات تیم را در این بازی بررسی خواهیم کرد تا در دیدارهای بعدی آن‌ها را تکرار نکنیم.

او درباره ناکامی دوباره برای کسب پیروزی در ورزشگاه بارسلونا گفت: روزی این اتفاق هم رخ خواهد داد و بارسلونا را در خانه‌اش شکست می‌دهیم. فعلا که زمان تغییر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *