خروج ۱۵۹۳ کودک کار و خیابان تهران از چرخه آسیب طی نیمه نخست امسال

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از خروج یک هزار و ۵۹۳ کودک کار و خیابان شهر تهران از چرخه آسیب در ۶ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش سادس، احمد احمدی صدر در این باره اظهار کرد: ۷۰۰۰ کودک کار و خیابان در شهر تهران مورد شناسایی قرار گرفته اند که برای تمامی آنها پرونده تشکیل شده و به همت ۳۴ مرکز پویاشهر تهران خدمات گوناگونی به ویژه در حوزه آموزش ارائه شده است.

وی افزود: در ۶ ماه ابتدای سال جاری یک هزار و ۵۹۳ کودک کار و خیابان از چرخه آسیب خارج شده اند که ۳۳۳ نفر از چرخه کار سخت و یک هزار و ۲۶۰ نفر از چرخه آسیب بوده‌اند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: اینکه این کودکان از چرخه آسیب خارج شده‌اند به منزله این نیست که دیگر از خدمات در مراکز پویاشهر برخوردار نیستند؛ بلکه همچنان خدمات رسانی به آنها در مراکز پویاشهر ادامه دارد و تنها از شرایط فعالیت کار خارج هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، احمدی صدر خاطرنشان کرد: این خدمات نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد و نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۱۰۰ درصدی را در زمینه خروج از چرخه آسیب کودکان کار و خیابان داشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *