گلایه مدیر تیم "فولاد ب خوزستان" از اشتباهات داوری در لیگ دو

گلایه مدیر تیم "فولاد ب خوزستان" از اشتباهات داوری در لیگ دو

سادس/خوزستان مدیر تیم فولاد ب خوزستان از کمیته داوران خواست که در انتخاب های خود در لیگ دسته دوم فوتبال ایران دقت نظر بیشتری کند.

سعید آلبوعشیره در گفت و گو با سادس، در این خصوص اظهارکرد: تیم فولاد ب در طول هشت دیدار گذشته خود، پنج مسابقه با تیم های قوی و مدعی داشت که در اکثر آن ها هم میهمان بود. ما امسال با توجه به سیاست باشگاه مبنی بر پشتوانه سازی با تیمی جوان وارد مسابقات شده ایم ولی متاسفانه از قضاوت های اشتباه لطمه خورده ایم.

وی در ادامه، گفت: مثلا در بازی با تیم یاسا که زمین بازی به خاطر بارندگی پر از آب بود و میزبان بودیم، داور شرایط زمین را برای انجام این دیدار تائید کرد. در یکی از حملات تیم ما، بازیکن فولاد گلر حریف را دریبل زد و توپی که در آستانه ورود به دروازه بود و باید گل می شد، جلوی دروازه حریف گیر کرد. همچنین در بازی با چوکای تالش داور، بازیکن ما را در حالی که یک خطای معمولی در وسط زمین مرتکب شده بود، به دلیل فشار تماشاگران تیم حریف از زمین اخراج کرد و این تصمیم باعث شد که ما گل تساوی را دریافت کنیم.

مدیر تیم فولاد ب در ادامه همچنین به اشتباهات داوری در بازی با تیم نیروی زمینی اشاره کرد و افزود: در این بازی هم ما از تصمیمات داوری متضرر شدیم؛ در دقیقه ۷۰ این بازی مهاجم ما تک به تک با گلر حریف شد که مدافع آنها از پشت بر روی او خطا کرد و اعلام پنالتی شد و در حالی که داور باید حداقل یک کارت زرد به او نشان می داد و مدافع حریف به دلیل دو کارته بودن از زمین اخراج می شد، ولی متاسفانه قانون را رعایت نکرد.

آلبوعشیره بیان کرد: این شاهکار آخر داوری علیه تیم ما نبود؛ در حالی که ما زمان تلف شده را محاسبه کرده بودیم و باید ۳ دقیقه اعلام می شد، داور در کمال تعجب ۷ دقیقه گرفت و در آخر پرتاب اوت که برای ما بود در دقیقه ۹۷ برای تیم حریف گرفته شد و توپ آنها منجر به گل شد. با این اوصاف ما از کمیته داوران انتظار داریم دقت بیشتری در چیدمان و انتخاب های خود در لیگ دسته دوم فوتبال داشته باشد تا بیش از این متضرر نشویم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *