استقبال رئیس بایرن از ماندن مولر در تیم

استقبال رئیس بایرن از ماندن مولر در تیم

رئیس باشگاه بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد توماس مولر در این تیم بازنشسته شود.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت بازر، قرارداد توماس مولر با بایرن مونیخ در پایان فصل به پایان می‌رسد. اینکه بازیکن تهاجمی‌ بایرن پس از پایان قراردادش با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر هنوز مشخص نیست. با این حال هربرت ‌هاینر، رئیس بایرن‌مونیخ در این مورد نظر روشنی دارد.

هربرت ‌هاینر در صحبت‌هایی گفت: اگر در بایرن بمانم، توماس مولر سال‌های زیادی را در تیم سپری خواهد کرد. توماس مولر یک نماد در تیم ما است. همه ما می‌خواهیم که او به دوران حرفه ای خود در بایرن پایان دهد. توماس دقیقاً می‌داند که در بایرن چه دارد و ما می‌دانیم که او چه بازیکن خوبی است. من واقعا امیدوارم که توماس مولر در کنار ما بماند. من دوست دارم او را بعد از پایان دوران فوتبالش نیز در تیم داشته باشم و او بتواند یکی از پست‌های مدیریتی باشگاه را در اختیار بگیرد.

مولر از سال ۲۰۰۹ بخشی از تیم بایرن مونیخ بوده است و در تمامی‌ این سال‌ها پیشنهادات زیادی را از تیم‌های دیگر رد کرد تا در بایرن بماند. او اخیرا جایگاهش را در تیم بایرن از دست داده و توخل از این بازیکن زیاد استفاده نکرده است.

ویدیو/ هری‌ رکوردشکن: ۱۸ گل در ۱۲ بازی!

مولر ۳۴ ساله در دوران حرفه‌ای خود ۶۸۱ بازی برای بایرن مونیخ انجام داده است و ۲۳۷ گل نیز به ثمر رساند و  دوازده قهرمانی در بوندسلیگای آلمان را به دست آورده است که یک رکورد است. او همچنین شش بار جام قهرمانی در پوکال را کسب کرد و دو بار نیز با این باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان شد.

در فصل جاری او ۱۵ بازی (دو گل، ۵ پاس گل) انجام داده است.

هوای سرد، بارش برف و یخبندان باعث اختلال در خدمات حمل و نقل در مونیخ و جنوب آلمان شد و به همین خاطر  مسابقه فوتبال بین بایرن مونیخ مقابل یونیون برلین نیز روز شنبه (دیروز) به دلیل بارش سنگین برف لغو شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *