تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران قهرمان سیزم شد

تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح ایران قهرمان سیزم شد

مسابقات کشتی نظامیان جهان با حضور ۱۸ تیم و قهرمانی تیم کشتی فرنگی و نایب قهرمانی تیم کشتی آزاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد.

به گزارش سادس به نقل از سپاه نیوز، مسابقات ارتش های جهان (سیزم) با حضور ۱۸ تیم طی دو روز در باکو پایتخت آذربایجان برگزار شد. تیم کشتی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازماندهی و پس از دو ماه اردوی آماده سازی و انتخابی، قهرمانان بسیجی و پاسدار به این مسابقات اعزام شدند.

تیم کشتی فرنگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات که در آن سیمینوف و عظمت توسکایف از کشور روسیه، قهرمان جهان و نفر سوم المپیک نیز حضور داشتند، در سکوی قهرمانی مسابقات نظامیان جهان ایستاد.

ورزشکاران بسیجی کشورمان در رشته آزاد نیز با حضور کشتی گیرانی همچون حاجی علیف آذربایجانی، عباس رمضان زاده از آذربایجان قهرمان اروپا، اسماعیل کرکوپ ترکیه قهرمان بزرگسالان اروپا و عنواندار جهان و المپیک، پس از آذربایجان میزبان عنوان نایب قهرمانی و ارتش ترکیه هم مقام سومی را کسب کرد.

تیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با ۱۸۵ امتیاز به مقام اول و تیم های ارتش های آذربایجان و روسیه به مقام های دوم و سوم مسابقات سیزم دست یافتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *