معرفی ٦١ عنوان پروژه برای انجام مطالعات محیط زیستی

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از معرفی ٦١ عنوان طرح و پروژه سال ١٤٠٣ جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته غربالگری خبر داد.

به گزارش سادس حلیا سادات حسینی با بیان اینکه از اواخر مرداد ماه تاکنون مناطق ٢٢ گانه و واحدهای ستادی شهرداری نسبت به معرفی تعداد ٦٢٤ عنوان طرح و پروژه سال ١٤٠٢ در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه اقدام کرده‌اند، گفت: از مجموع پروژه‌های معرفی شده تعداد ٥١٨ عنوان طرح و پروژه مربوط به مناطق ٢٢ گانه و تعداد ١٠٦ عنوان را سازمان ها و شرکت ها به خود اختصاص دادند.

وی در ادامه اظهارکرد: طی بررسی اولیه کارشناسی از مجموع پروژه های معرفی شده در سامانه جامع تدوین و اجرای برنامه و بودجه تعداد ٥٦٢ عنوان طرح و پروژه با توجه به بررسی مشخصات و ابعاد پروژه، بدون نیاز به انجام مطالعات محیط زیستی مورد تأیید قرار گرفت و ٦١ عنوان طرح و پروژه جهت انجام مطالعات محیط زیستی به کمیته فنی مطالعات محیط زیستی (غربالگری) معرفی شد.

مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران اضافه کرد: پیرو برگزاری جلسات کمیته غربالگری از سوی اداره ارزیابی و استاندارد این اداره کل با تصمیم اعضای کمیته فنی غربالگری تعداد ١٤ عنوان پروژه مشمول مطالعات محیط زیستی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران مطالعات محیط زیستی پروژه‌ها باید تا قبل از اجرای پروژه انجام و گزارش آن به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار ارسال شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *