تمجید گواردویلا از شجاعت «بیگ آنژ»

تمجید گواردویلا از شجاعت «بیگ آنژ»

سرمربی منچسترسیتی، از رویکرد تهاجمی آنژه پوستج‌اوغلو، سرمربی تاتنهام پیش از دیدار روز یکشنبه استقبال کرد.

به گزارش‌سادس و به نقل از ساکرنت، دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام فردا (یکشنبه) باید در دیداری حساس در لیگ برتر به مصاف هم بروند. 

شروع خیره کننده آنژه پوستج‌اوغلو (بیگ آنژ یا آنژ بزرگ) در تاتنهام باعث شد تا این تیم در صدر جدول رده بندی قرار گیرد، البته تیم او چند هفته‌ای است که از صدر جدول دور شده و  سه شکست متوالی را متحمل شده است و به رده پنجم سقوط کرده است.

این مربی استرالیایی به دلیل امتناع از اتخاذ سبک محافظه‌کارانه مورد انتقاد قرار گرفته است. حتی در حالی که اسپرز تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد، ‌این مربی ترجیح می‌دهد تا تیمش فوتبال هجومی‌ بازی کند. 

جیمز مدیسون، میکی ون دی ون، رودریگو بنتانکور و ریچارلیسون همگی برای دیدار با سیتی غایب هستند و باید دید ‌این مربی چه تدابیری برای دیدار با سیتی در سر دارد.

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی پیش از دیدار با تاتنهام گفت: هر تیمی‌ مطابق دیدگاه سرمربی‌اش بازی می‌کند. او در گذشته در ژاپن و در گلاسکو خودش را به خوبی اثبات کرده است. شجاعت مهمترین ویژگی پوستج‌اوغلو است و تیمش به خوبی فوتبال شجاعی بازی می‌کند و به همین خاطر مثلا برابر چلسی دو کارت قرمز به بازیکنان تاتنهام داده شد و بدشانسی نیز آوردند.

گواردیولا از جو ورزشگاه اتحاد در بازی‌های خانگی سیتی ابراز تاسف کرد و از هواداران سیتی خواست تا روز یکشنبه تیمششان را به خوبی حمایت کنند. گواردیولا در بخش بعدی صحبت‌هایش اضافه کرد: استادیوم ما همیشه پر است ولی جو خوبی ندارد. ما برای دیدار با تاتنهام به حمایت پرشور هوادارانمان نیاز داریم.  

جک گریلیش، متئو کواچیچ و متئوس نونس به دلیل بیماری و مصدومیت دراین دیدار حضور نخواهند داشت. جان استونز نیز به بازگشت خود نزدیک می‌شود اما هنوز برای بازی آماده نیست. همچنین گواردیولا امیدوار است کوین دی بروینه نیز به زودی به ترکیب بازگردد.

آرسنال که هفته قبل به صدر جدول لیگ برتر راه یافت، امروز (شنبه) باید به دیدار ولورهمپتون برود و در صورت برتری دراین دیدار صدر جدول را تثبیت خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *