هر اقتداری در کشور از مدرسه آغاز می‌شود/سلاح دانش‌آموزان بسیجی قلم آنهاست

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگِ بسیجی، کشور را نجات می‌دهد، گفت: دانش‌آموزان بسیجی باید در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاحِ خدمت داشته باشند.

به گزارش سادس، رضامراد صحرایی در جریان بازدید سرزده از رزمایش گردان بیت المقدس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا( ع) در خراسان رضوی با حضور در جمع بسیجیان، آنان را مصداق رزق لایحتسب خداوند دانست و گفت: مدرسه قوی، ایران قوی را به همراه دارد و هر اقتداری در کشور از مدرسه آغاز می‌شود و بذر این اقتدار، تفکر بسیجی است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی باید در یک دست قرآن و در دست دیگر سلاح خدمت و ماموریت خود را در دست داشته باشند، تصریح کرد:  سلاح دانش آموزان بسیجی، اکنون قلم آنهاست.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، صحرایی، با بیان این جمله از حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند بسیج لشگر مخلص خداست، تصریح کرد: اگر تفکر بسیجی داشته باشیم،  می‌شویم شهید کاوه، شهید برونسی، شهید شوشتری که در هر جایگاه و مکانی بودند، فقط به تکلیف الهی خود عمل کردند و وارد مسایل زودگذر دنیوی و حاشیه‌ای نمی‌شدند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگِ بسیجی، کشور را نجات می‌دهد، افزود: خداوند به حق خون شهدای مظلوم، ما را در ترویج و حفظ فرهنگ بسیجی موفق بدارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *